TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Prokurorai: Vilkaviškio merijos vadovai buvo girti

2011 05 28 0:00

Prokurorai nutraukė gruodžio 1-ąją įvykusios avarijos ikiteisminį tyrimą, nes nustatyta, kad automobilį vairavo Vilkaviškio rajono vicemeras Jonas Meškauskas, o jis tąkart žuvo. Tačiau taškas šioje istorijoje dar nepadėtas.

Tragišką įvykį, kai per avariją, be automobilį vairavusio J.Meškausko, žuvo ir Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktorius Sigitas Kasparaitis, o kartu važiavęs meras Algirdas Bagušinskas buvo sunkiai sužalotas, ėmėsi tirti Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) Marijampolės skyriaus specialistai. Jei būtų įrodyta, jog visi trys vadovai važiavo neblaivūs darbo metu, buvusiam merui A.Bagušinskui, kaip darbdaviui, gali grėsti atsakomybė už tai, kad leido girtam pavaldiniui sėsti prie vairo.

Prokurorų verdiktas

"Mūsų surinktais duomenimis, visi trys avarijos dalyviai buvo apsvaigę nuo alkoholio. Jiems nustatytas vidutinis girtumas - kraujyje rasta nuo 1,5 iki 1,64 promilės alkoholio. Kai atsitiko avarija, tarnybinį lengvąjį automobilį vairavo vicemeras J.Meškauskas. Ikiteisminis tyrimas nutrauktas, nes eismo įvykio kaltininkas miręs", - vakar LŽ teigė Marijampolės rajono apylinkės prokuratūros prokuroras Saulius Striauša.

Pasak pareigūno, automobilį vairavęs asmuo buvo nustatytas pagal gautų ekspertizių rezultatus. J.Meškausko kraujyje rasta daugiausia alkoholio - 1,64 promilės. "Tyrimo medžiagoje nėra duomenų, kad avarijos priežastis galėjo būti kokie nors techniniai automobilio gedimai", - tvirtino S.Striauša. Didžiausia tikimybė, anot prokuroro, kad avarija kilo dėl neatsargaus automobilio vairuotojo elgesio: alkoholio poveikio, nepasirinkto saugaus greičio, atsižvelgiant į tąkart buvusias oro sąlygas, ir viršyto leistino maksimalaus greičio. Jau nustatyta, kad "Opel Vectra" tuo metu, kai įvyko nelaimė, važiavo 105 kilometrų per valandą greičiu.

S.Striaušos teigimu, tikslių duomenų, kur ir ko tą dieną važinėjo Vilkaviškio rajono savivaldybės vadovai, nėra, nes du iš jų žuvo, o trečiasis nieko neatsimena. Liudininkų taip pat nesama. Tačiau turimi duomenys leidžia manyti, kad tą dieną valdžios vyrai važinėjo po Vilkaviškio rajoną ir tikrino kelių būklę. Tai patvirtina ir A.Bagušinsko prieš kurį laiką pateikta versija.

Atminties praradimas kainavo postą

Tuomet meru dirbęs, o dabar vicemero pareigas einantis A.Bagušinskas, sugrįžo į darbą tik po trijų mėnesių - tiek užtruko jo gydymas ligoninėse. Tačiau jis tikina, jog pačios avarijos neprisimena. Nežino, kas vairavo automobilį. Ir visai neatsimena, kad "su kuo nors kur nors būtų gėręs". Tą patį vicemeras LŽ tvirtino ir vakar, sužinojęs apie prokurorų nutrauktą ikiteisminį tyrimą.

Atminties praradimas jau atsiliepė A.Bagušinsko politinei karjerai. Žiemą jis neteko Socialdemokratų partijos Vilkaviškio skyriaus pirmininko posto. Vėliau, net socialdemokratams laimėjus Vilkaviškio rajone savivaldos rinkimus, likti mero kėdėje jam nepasiūlyta.

A.Bagušinskas pasijuto įžeistas ir paliko Socialdemokratų partiją. Buvęs meras papildė į Vilkaviškio rajono tarybą išrinktų nepriklausomų kandidatų būrį, o vienam jų tapus meru, gavo pasiūlymą eiti vicemero pareigas.

Nelaimė darbe ar laisvalaikiu

Prokurorams nutraukus tyrimą, darbo imasi VDI. Jei pasitvirtintų, jog rajono savivaldybės vadovai iš tikrųjų darbo metu važiavo girti, buvusiam Vilkaviškio rajono merui A.Bagušinskui, kaip darbdaviui, grėstų atsakomybė už tai, kad leido neblaiviam savo pavaduotojui sėsti prie automobilio vairo.

VDI Marijampolės skyriaus vedėjo Albino Beinarausko žodžiais, tokia atsakomybė numatyta Lietuvos įstatymuose. Tačiau kaip ši teisinė norma bus taikoma konkrečiu atveju, jis tikino negalįs numatyti. "Kai tik gausime oficialią informaciją apie avarijos aplinkybes, tirsime jas ir priimsime sprendimą", - LŽ aiškino A.Beinarauskas. Pasak pašnekovo, svarbiausia yra tai, kaip bus traktuojama avarija: kaip nelaimingas atsitikimas darbe ar po jo.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"