TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Reklamos pudra madinga visada

2010 11 27 0:00
Liberalo E.Masiulio vadovaujama Susisiekimo ministerija prieš visuomenę "pudruojasi" intensyviai.
LŽ archyvo nuotrauka

Premjero Andriaus Kubiliaus raginimus taupyti kiekvieną centą dalis ministerijų pamiršta, kai kalba pasisuka apie jų veiklos populiarinimą žiniasklaidoje.

Kai kurios ministerijos net sunkmečiu negaili pinigų jas šlovinantiems straipsniams spaudoje ar televizijos bei radijo reportažams. Jų noras reklamuotis mokesčių mokėtojams kainuoja šimtus tūkstančių litų.

Ministro pirmininko kanclerio pirmasis pavaduotojas Giedrius Kazakevičius, kalbėdamas su LŽ, nenorėjo tikėti, kad institucijos taško pinigus savo veiklai populiarinti. Jis atkreipė dėmesį, kad Europos Sąjungos (ES) finansuojamus projektus privaloma viešinti, tam skiriama dalis gautų pinigų. "Apie reklamavimąsi biudžeto lėšomis man sunku kalbėti. Ministro pirmininko tarnyba tokiems dalykams neskiria nė cento. Sunkmečiu premjero pozicija šiuo klausimu aiški", - sakė G.Kazakevičius.

"Akcentuoja dėmesį"

Susisiekimo ministerijos (SM) Komunikacijos skyriaus vedėjas Arūnas Malinovskis LŽ nurodė, kad SM yra pasirašiusi kelias sutartis su žiniasklaidos priemonėmis dėl informacijos paskelbimo. Už šią paslaugą keliems lietuvių ir rusų kalba leidžiamiems dienraščiams bei savaitraščiams šiemet ir kitąmet ketinama atseikėti 115 tūkst. litų. Dar 20 tūkst. litų atsieis ministerijos informacijos skelbimas vienoje televizijoje.

Šios institucijos užsakytos viešųjų ryšių kampanijos, kurioje akcentuojamas SM išskirtinis dėmesys ryšių sektoriui, kaina - beveik 20 tūkst. litų. Analogiška kampanija, šlovinanti liberalo Eligijaus Masiulio vadovaujamos ministerijos pastangas transporto srityje, įkainota 19 tūkst. litų.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) beveik 49 tūkst. litų planuoja išleisti informaciniams straipsniams spaudoje. SADM su agentūra "Avenire" yra sudariusi 104 tūkst. litų vertės sutartį informacinės kampanijos, skirtos kovai su skurdu bei socialine atskirtimi, organizavimo paslaugoms. Tiesa, ši kampanija bus apmokėta ne tik valstybės biudžeto, bet ir ES lėšomis.

Reklamavo renginius

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) nurodė straipsniams sveikatos apsaugos temomis kurti, spausdinti ir platinti nuo liepos iki metų pabaigos ketinanti išleisti 46,6 tūkst. litų. Transliavimo "Žinių radijo" eteryje paslaugos nuo birželio iki metų pabaigos įkainotos 19,8 tūkst. litų, "Pūko" radijo stoties eteryje - beveik 10 tūkst. litų. Dar 30 tūkst. litų SAM šiais metais ketina išleisti žiniasklaidos stebėsenai. Liberalcentristo Raimondo Šukio vadovaujama ministerija taip pat pirko visuomenės nuomonės tyrimą, tačiau jo kaina nutylima.

Švietimo ir mokslo ministerija šiemet įvykdė tris viešuosius visuomenės informavimo paslaugų pirkimus. Visų jų vertė - 70 tūkst. litų.

Radijo laidos "Laisvai!" vedėjo paslaugos Krašto apsaugos ministerijai (KAM) atsieina per 14 tūkst. litų, transliuojami reportažai - dar 16 tūkst. litų. KAM skelbiasi reklaminių garso klipų transliacijai išleidusi per 4 tūkst. litų, reklaminei medžiagai vienam iš organizuotų renginių pagaminti - beveik 10 tūkst. litų. Reklaminių garso klipų, skirtų Partizanų pagerbimo, kariuomenės ir visuomenės vienybės dienos minėjimui, sukūrimas ir transliavimas atsiėjo beveik 12,7 tūkst. litų.

Susitraukusiuose biudžetuose kai kurios ministerijos šiemet rado pinigų ir įvairioms šventėms bei konkursams. Pavyzdžiui, neseniai įvykusio Konstitucijos egzamino Teisingumo ministerija pati neorganizavo. Tai padarė viešąjį konkursą laimėjusi bendrovė "Publicum events", sutarties vertė - 37,9 tūkst. litų.

SAM Medicinos darbuotojų dienos minėjimas Kauno valstybinėje filharmonijoje atsiėjo 8 tūkst. litų.

Jokio išradingumo

"Nesvarbu, ar sunkmetis, ar klestėjimo metas - pinigai, kuriuos skiria valstybė, turėtų būti išleidžiami išradingai kampanijai", - LŽ sakė ryšių su visuomene ekspertas Linas Kontrimas.

Anot jo, šiuo metu daugelis valstybinių įstaigų savo veiklą nušviečia lėkštai, nes vos pažvelgus į publikuojamą tekstą ar pažiūrėjus reportažą, iš karto matyti, kad jie yra užsakyti. "Tokia priemonė nepasieks rezultato, kokio tikisi sumanytojai. Žiniasklaidoje dažnai matome skubiai sukurptų pranešimų, jie pateikiami nekūrybingai", - tvirtino pašnekovas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"