TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Skaitmeninės televizijos įrangos pardavėjai bando uždirbti iš propagandos

sxc.hu nuotrauka

Įmonė „Skaitmeninės TV sistemos“, kuri savo įrangos reklamoje naudoja Rusijos propagandą transliuojančių kanalų simbolius, elgiasi neatsakingai, sako Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas (LŽS) Dainius Radzevičius. Tuo metu įmonės parduotuvės Mažeikiuose direktorė Edita Ostrauskienė teisinasi, esą tai ne reklama, o informacija.

PBK, „RTR planeta“ „Rossija 24“, „Euronews“ kanalų simboliais „papuošta“ įmonės reklama socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalino kovai su propaganda skirtos iniciatyvos „Raudonojo meškiuko pėdsakais“ administratoriai. Įraše klausiama, ar įmonė turi sąžinės, žinant pastarojo meto įvykių Ukrainoje kontekstą bei tai, kiek kartų buvo svarstoma dalies reklamuojamų kanalų transliaciją uždrausti dėl juose skleidžiamos Lietuvai priešiškos propagandos.

„Skaitmeninės TV sistemos“ parduotuvės Mažeikiuose (būtent šios parduotuvės reklama matoma fotografijoje) direktorė E. Ostrauskienė, paklausta, ar atsakinga savo paslaugas ir prekes reklamuoti, iliustruojant jas propaganda pasižyminčių televizijos kanalų atvaizdais, pasiteisino, esą tai nėra reklama, tai tėra informacija.

„Truputį klaidingai traktuojate informaciją. Tai nėra reklama, tai yra tiesiog informacija, kad įsigijus palydovinės televizijos įrangą, galima matyti laisvai transliuojamus kanalus. Tarp jų yra ir šie kanalai. Nematau nieko kažko tokio“, – kalba pašnekovė.

Iniciatyvos „Raudonojo meškiuko pėdsakais" nuotrauka

E. Ostrauskienė skuba atkreipti dėmesį į tai, jog šalia rusiškų kanalų pavadinimų yra ir „Euronews“. Tačiau reikia pastebėti, kad Rusijos valstybinė televizijos ir radijo bendrovė VGTRK yra ketvirta pagal dydį Europos transliuotojos „Euronews“ akcininkė.

Pašnekovės teigimu, naujausioje įmonės reklamoje galima matyti ir kitų kanalų: „Gal čia senesnę reklamą turite. O skaitmeninės televizijos transliavimo paslaugų mes neteikiame, mes parduodame įrangą. Tačiau dar kartą pabrėžiu, tai nėra reklama, tai yra tiesiog informacija.“

D. Radzevičius: siūlomas ne televizijos, o propagandos komplektas

„Pamatęs tokį skelbimą, jame įžvelgiu vartotojų klaidinimą, siūlant skaitmeninės palydovinės televizijos paketą. Reikėtų aiškiai informuoti, kad tai yra ne palydovinės, skaitmeninės televizijos komplektas, o Rusijos propagandinės televizijos komplektas. Sudėti kanalai turi labai glaudžius ryšius – „Rossija 24“ ir „Euronews“ kanalų dalininkė ir valdytoja yra Rusijos valstybinė televizija“, – komentuoja LŽS pirmininkas D. Radzevičius.

Taip savo paslaugas ir prekes reklamuojantį verslą LŽS pirmininkas vadina visiškai socialiai neatsakingu. „Akivaizdu, kad bandoma uždirbti iš karo kurstymo, propagavimo“, – sako D. Radzevičius.

Atkreipus dėmesį į tai, jog įmonė pabrėžia neteikianti skaitmeninės, palydovinės televizijos paslaugų, o tik pardavinėjanti įrangą, D. Radzevičius pažymi, kad įmonė, kuri pardavinėja tik įrangą, tik ją ir reklamuotų.

„Kadangi įmonė reklamuoja net ne įrangą, o propagandinius Rusijos kanalus, tai rodo, kad ši įmonė yra visiškai nesąžininga. Matydami, kad gali kilti skandalas dėl tokio jų elgesio, bando tiesiog atsikratyti atsakomybės, neva jie pardavinėja įrangą, nežinodami, ką ji transliuoja. Ši reklama įrodo, kad jie ne tik žino, ką transliuoja jų įranga, jie labai puikiai žino, kokius kanalus išskirti dėl kažkokių priežasčių“, – kalba D. Radzevičius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"