TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Valdiški automobiliai mielesni pašonėje

2010 05 07 0:00
Nuotrauka: ©"Lietuvos žinios"

Valstybės institucijos nenori atsisakyti jų garažuose stovinčių tarnybinių automobilių. Taupyti sukoncentravus transporto ūkį vienose rankose įstaigoms esą būtų nepatogu.

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos seniūnas Jurgis Razma prieš kurį laiką kreipėsi į pagrindinių krašto institucijų - Prezidento ir Seimo kanceliarijų, Ministro pirmininko tarnybos - vadovus. Jis paprašė apsvarstyti galimybę Seimo kanceliarijos Transporto skyriuje sukoncentruoti visų valdžios įstaigų aprūpinimą tarnybiniu transportu. Vėliau šį skyrių, parlamentaro nuomone, būtų galima pertvarkyti į atskirą biudžetinę įstaigą. Tačiau valstybės institucijoms toks pasiūlymas nepasirodė patrauklus.

Sunku suderinti interesus

Apsvarsčiusi siūlymą Prezidento kanceliarija nusprendė, kad jis nėra pats geriausias. Esą teikiant transporto paslaugas centralizuotai, būtų sudėtinga suderinti kelių, nors ir panašių, įstaigų interesus bei prioritetus. Be to, baiminamasi, kad perdavus šių paslaugų teikimą kitam subjektui gali kilti sunkumų dėl atsakomybės ir atskaitomybės.

J.Razmai atsiųstame rašte Prezidento kanceliarijos Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas Leopoldas Petrauskas, laikinai atliekantis kanclerio funkcijas, aiškino, kad po pertvarkų įstaigos Transporto skyrius dirba taupiai. Esą darbuotojai ir turimi tarnybiniai automobiliai leidžia efektyviai ir mažomis sąnaudomis vykdyti pavestą veiklą.

Jungtis nenori

Nuo praėjusių metų Ministro pirmininko tarnyba atsisakė daugiau kaip pusės turėtų automobilių. Dabar įstaigos poreikius patenkina keturios mašinos. Todėl, anot ministro pirmininko kanclerio Deivido Matulionio, įsilieti į vieną automobilių parką netikslinga.

Seimo automobilių ūkį šiuo metu sudaro 74 transporto priemonės: lengvosios mašinos, mikroautobusai ir autobusas. Seimo kancleris Jonas Milerius LŽ pažymėjo, kad kol kas nerandama galimybių sukoncentruoti viso tarnybinio transporto vienoje įstaigoje. "Ministerijos turi automobilių savo poreikiams ir nori, kad jie liktų jų žinioje", - aiškino kancleris.

Tačiau tam tikrų poslinkių esama. Seimo kanceliarija pasirašė bendradarbiavimo susitarimus su Prezidento kanceliarija ir Užsienio reikalų ministerija. Pagal juos per valstybines šventes, oficialius renginius ir vizitus renginį organizuojančiai institucijai kita įstaiga įsipareigoja suteikti automobilių. Sveikatos apsaugos ministerijai žadama padėti atliekant mašinų remontą, techninę apžiūrą, valymą. J.Milerius tikisi, jog tokius susitarimus pavyks pasirašyti ir su kitomis institucijomis.

Perdėta baimė

Seimo narys J.Razma apgailestauja, kad kol kas vangiai sekasi įgyvendinti siekį sukoncentruoti tarnybinį transportą vienoje įstaigoje ir racionaliau naudoti valstybės lėšas. "Suprantu, kiekvienai institucijai patogu šalia turėti nors ir nedidelę transporto struktūrą. Tačiau reikėtų eiti į priekį ir naudotis viena aptarnaujančia įstaiga, kurioje būtų galima užsakyti tarnybinius automobilius. Tokia sistema būtų skaidresnė ir efektyvesnė", - pabrėžė jis.

J.Razmos nuomone, institucijų argumentai, esą sukoncentravus tarnybinio transporto paslaugas vienose rankose kiltų įvairių sunkumų, nepagrįsti. "Baimės dėl atsakomybės ir atskaitomybės tikrai perdėtos. Kiek užsisakai automobilių, tokią sąskaitą gauni ir atsiskaitai", - sakė parlamentaras.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"