TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Vieškelis į niekur virs keliu

2009 11 09 0:00
Pietinio molo link planuojama nutiesti asfaltuotą kelią.
Nuotrauka: ©"Lietuvos žinios"

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcija nutarė nutiesti kelią Kopgalyje. Esą jis bus reikalingas navigacijos bokštui aptarnauti. Tačiau kada tas bokštas bus pastatytas - niekas negali pasakyti.

Nutiesti kelią nutarta Kopgalyje, į šiaurę nuo Jūrų muziejaus. Dabar šioje vietoje tėra vieškelis, kuriuo kartais molo link nueina vienas kitas žvejys. Joks transportas šiuo vieškeliu dabar nevažinėja, nes jis veda tik prie pietinio jūrų uosto molo.

KVJU direkcija sutartį dėl privažiuojamojo kelio prie pietinio molo Kopgalyje tiesimo techninio projekto parengimo su Ispanijos kompanija "Ardanuy Ingineria" pasirašė lapkričio pradžioje. KVJU generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas nemato nieko keista, kad projektavimo konkursą laimėjo ispaniško kapitalo turinti įmonė: "Uoste įvairius projektavimo darbus atlieka ir suomiško, ir daniško kapitalo įmonės. Šiuo atveju konkursą, kuriame dalyvavo tikrai daug firmų, laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi ispaniško kapitalo įmonė."

Ispanai darbus įsipareigojo atlikti už mažiausią kainą - 107 tūkst. litų. Pagal sutartį projekto parengimo terminas - trys mėnesiai.

Vietoj dabartinio vieškelio, vedančio į pietinį molą, bus nutiestas normalus kelias. Kartu bus sutvarkyta ir prie kelio esanti teritorija.

"Šveicarijoje net miško keliukai, skirti medienai išvežti, yra asfaltuoti, - sakė E.Gentvilas. - Antra vertus, jei Smiltynėje takai pėstiesiems, vedantys į paplūdimį, yra asfaltuoti, kodėl negali būti sutvarkyta ir ši Kuršių nerijos nacionalinio parko dalis? Juoba kad daugiausia tuo taku ir naudojasi pėstieji bei dviratininkai."

E.Gentvilas negalėjo pasakyti, kiek kainuos kelio tiesimas, kol neparengtas techninis projektas.

Pasak uostininkų, naujuoju keliu intensyvus eismas nevyks, juo važinės tik aptarnaujantysis transportas. Oficialiai teigiama, kad kelias bus skirtas Laivų eismo tarnybos bokštui aptarnauti. Dabartinis jos bokštas yra intensyvios krovos zonoje, prie ketvirtosios krantinės. Tarnybos operatoriams kranai ir aukšti laivai trukdo radaruose stebėti į Klaipėdos uostą įplaukiančius laivus.

Pasak E.Gentvilo, jau gauti visi naujam bokštui reikalingi leidimai, statyboms nebeprieštarauja nei Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija, nei Klaipėdos savivaldybė. Todėl artimiausiu metu turėtų būti pradėta jo statyba.

Tačiau skeptikai šį projektą lygina su sovietmečiu Šilutės rajone, ties Mingės kaimu, pastatytu tiltu per melioracijos kanalą į potvynio užliejamas pievas, kuriuo niekas nesinaudojo nei tada, nei dabar.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"