Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
LIETUVA

Visagino gyventojams pritrūko rusiškų kanalų

 
AFP/Scanpix nuotrauka

Nepatenkinti, kad nebemato kabelinių televizijų „NTV Mir Lithuania“ ir „RTR Planeta“, Visagino gyventojai ėmė rinkti parašus. Jie tokį Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) sprendimą vertina kaip antidemokratinį ir traktuoja kaip bandymą asimiliuoti rusakalbius.

Kaip rašo portalas Delfi.lt, Lietuvos ir Europos pareigūnams adresuotą atvirą kreipimąsi dėl rusiškų kanalų retransliavimo sumanė Visagino savivaldybės tarybos tarppartinės frakcijos nariai. Jį pasirašyti kviečiami Visagino gyventojai.

„Šis apribojimas apima ne tik informacines programas, bet ir kultūrines, kurios būtinos Lietuvos piliečiams, priklausantiems tautinėms mažumoms, nes jos padeda ugdyti ir išsaugoti tautinį identitetą. Kadangi nebuvo pasiūlyta kultūrinių programų analogų, galima kalbėti apie bandymą asimiliuoti, o tai gali sukelti įtampą ir skilimą visuomenėje“, – rašoma kreipimesi.

LRTK narys, Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius atkreipia dėmesį, kad kabelinėse televizijose kanalai rusų kalba sudaro 42 proc. visų siūlomų programų. „Laikinas dviejų kanalų sustabdymas už pažeidimus tikrai neatjungia nuo dešimčių kitų kanalų. Visi kultūriniai, šviečiamieji programų paketai liko ir puikiai veikia“, – DELFI sakė D.Radzevičius.

Pasak D.Radzevičiaus, du rusiški kanalai laikinai uždaryti dėl pažeidimų – pagal įstatymą kito teisinio sprendimo net nėra. „Būtų labai gražu, kad politikai nepolitizuotų klausimo, kuris susijęs tik su įstatymo pažeidimais“, – kalbėjo LRTK narys.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"