TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

„Beissoul & Einius“ pristato naują singlą

2016 02 15 10:04

Šių metų M.A.M.A apdovanojimo laimėtojų elektroninės muzikos dueto „Beissoul & Einius“ gerbėjų įtampą laukiant trečio albumo „ #asecretcontract „“(A Secret Contract) šiek tiek sumažins pasirodęs singlas „Bunny“.  

Ši daina pretenduoja tapti hitu tiek šokių aikštelėse šėlstantiems, tiek mėgstantiems muzikos klausytis filosofiškai nusiteikus.

„Bunny“ – lyg miniatiūrinė dainininko Artūro Žabo-Beissoul autobiografija. Atlikėjas dažnai sulaukia replikų, neva pasirodymų metu jis būna apsvaigęs nuo narkotinių medžiagų ar kitų svaigalų. Singlas kalba apie tai, kas aktualu ne tik pačiam Beissoul – galbūt ir daugeliui kitų žmonių, sulaukiančių neadekvataus aplinkinių vertinimo.

„Tai daina apie tai, kaip žmonės mato tave iš savosios pozicijos ir ką jie žino iš tiesų“, – sakė Beissoul.

Visa tai jis pateikia per smagią ir grakščią prizmę, juk nuo vaikystės visiems žinomas posakis „Pagauti zuikį“. „Beissoul & Einius“ nenutolo nuo jo smagios reikšmės.

„Gal esi girtas – kodėl taip elgiesi?“, „Kad ir ką tau sakytų, vis tiek pasieksi savo gyvenimo tikslą ir pagausi savo „zuikį“, tik turėsi paaukoti kai ką“, – tokios dviprasmiškos mintys skamba dainoje „Bunny“.

Kaip visada Muzikos ir teatro akademiją baigusio kūrėjo Beissoul kūryboje apstu stilingos žaismės ir gero skonio. Tačiau Artūras ir jo scenos partneris Einius Jarutis neužsižaidė toje pačioje skambesio dermėje – „Bunny“ nustebins tiek naujus klausytojus, tiek senus gerbėjus.

Singlas šiek tiek praveria duris į balandį sprogsiančią naujieną – seksualų, drąsų, aštrų, dramatišką, žaismingą albumą „ #asecretcontract „.

Naujuoju singlu „Beissoul & Einius“ tik dar kartą patvirtina, kaip užtikrintai jie eina savo keliu. Svarbiausia, tai pastebima ir pasaulinėje rinkoje – lietuviškasis duetas sudomino tokius tarptautinius leidinius kaip „Vogue“, „Harper`s Bazaar“ , „Marie Claire“, „Playboy“, „Style Insider“, „“Cosmopolitan““, „Pink“ ir kt.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"