TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

Atgimęs feniksas

2012 02 21 8:18

Vietoj skandalingai uždaryto "The News of the World" žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas savaitgalį išleidžia naują bulvarinį sekmadieninį leidinį.

Vasario 26 dieną pirmą kartą pasirodysiantis savaitgalinis leidinys vadinsis "The Sun on Sunday". Jo koncepcija panaši į bulvarinio "The Sun", kuris taip pat priklauso R.Murdochui ir pasirodo paprastomis savaitės dienomis.

Apie naująjį leidinį pranešusi R.Murdocho "News Corporation" teigia, kad "The Sun on Sunday" bus ne politikams ar mokslininkams, o pirmiausia paprastiems skaitytojams. Pats R.Murdochas atvyko į Londoną ir prižiūrės naujojo laikraščio, kuris labiau primins sekmadieninį "The Sun", o ne savarankišką leidinį, pasirodymą.

"The News of the World" teko uždaryti pernai dėl skandalo, kilusio paaiškėjus, jog darbuotojai neteisėtai klausėsi įvairių asmenų, tarp jų virtinės britų įžymybių, pokalbių telefonu ir papirkinėjo policiją. Tyrimo metu nustatyta, kad dėl nesąžiningai veikusių žurnalistų ir jų vadovų nukentėjo daugiau kaip 800 žmonių. Dėl šio skandalo turėjo atsistatydinti net ministro pirmininko Davido Camerono patarėjas ryšiams su visuomene Andy Coulsonas, anksčiau dirbęs "The News of the World" vyriausiuoju redaktoriumi. Per tyrimą buvo suimti keli žurnalistai ir laikraščio vadybininkai, vėliau jie paleisti už užstatą. Dėl šio skandalo visuomenėje kilo diskusija apie britų spaudos standartus ir etiką.

R.Murdocho korporacija gavo pripažinti savo nederamą elgesį, bet daugeliu atvejų pareiškimų tonas buvo gana įžūlus. Dabar "News International" vadovybė paskelbė, kad yra pasiryžusi atsikratyti praeities klaidų ir iš esmės pakeisti savo verslą.

Kol kas nežinoma, kas bus naujojo leidinio redaktorius, bet tasai asmuo bus atsakingas Dominicui Mohanui, "The Sun" redaktoriui. Taip pat sklando kalbos, jog žurnalas "Fabulous", sugebėjęs išgyventi "The News of the World" uždarymą ir įtrauktas į šeštadieninį "The Sun", dabar persikels į "The Sun on Sunday" paketą.

80 metų R.Murdochas, kurio "News Corporation" įsikūrusi JAV, atvyko į Londoną siekdamas suvaldyti naujausią krizę ir nuraminti darbuotojus, pasipiktinusius dėl nesenų "The Sun" žurnalistų areštų. Jis pakvietė 10 darbuotojų, reporterių ir vadovų, kurie buvo suimti nuo praėjusio lapkričio dėl įtarimų papirkinėjus pareigūnus, grįžti į darbą, kol jiems bus arba nebus pateikti kaltinimai.

Kitą dieną, kai pasirodys "The Sun on Sunday", vasario 27-ąją, leidėjas turės dalyvauti teisme, nagrinėsiančiame garsios dainininkės Charlotte Church ieškinį dėl "The News of the World" vykdyto jos telefoninio pokalbio pasiklausymo. Ji yra viena iš 60 žinomų žmonių - sportininkų, politikų, įžymybių, - pateikusių civilinius ieškinius "News International", bet kol kas tik jos byla nagrinėjama teisme. Kiti 54 besibylinėjantys asmenys, įskaitant aktorių Jude'ą Law ir jo buvusią sutuoktinę Sadie Frost, siekia susitarimo ne teismo salėje.

"The News of the World" buvo pirmas laikraštis, kurį 1968 metais R.Murdochas įsigijo Jungtinėje Karalystėje. Pelnas iš jo padėjo magnatui sukurti šioje šalyje ir JAV žiniasklaidos imperiją.

"The Guardian", LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"