TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

Emocinis marketingas – kokią įtaką versle turi garsas, skonis, kvapas, vaizdas?

2013 03 14 14:52
rentberger.com nuotr.

Tradicinės rinkodaros ir reklamos technikos turi vis mažiau įtakos vartotojams. Pastarieji ugdosi „imunitetą“ masinės reklamos priemonėms, tad rinkodaros specialistai ieško naujų būdų, kaip efektyviai komunikuoti su pirkėjais subtilesniame lygmenyje.

Kovo 20 d. Kaune Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day Kaunas/Emocinis marketingas“ pranešėjai dalinsis įžvalgomis apie naujausias rinkodaros ir pardavimų technologijas, paremtas emociniu prekių ženklų ir paslaugų valdymu. Apie rinkodaros paslaptis pasitelkiant garso elementus papasakos viešnia iš Danijos – Birgitte Rode, „Soundbranding“ įkūrėja ir direktorė.

„Emocinis marketingas – tai emocinis ryšys su žmonėmis jų kasdieniame gyvenime. Prekės ženklo žinomumui ir įvaizdžiui turi įtakos, kaip tas produktas verčia jaustis jo naudotoją ar pirkėją. Kiekvienas vaizdo, kvapo, skonio ar garso elementas pats savaime siunčia neverbalinę žinutę, kuri atitinka jau esančią informaciją mūsų pasąmonėje, – sako LiMA Kauno skyriaus valdybos pirmininkė doc.dr. Miglė Šontaitė-Petkevičienė. – Prekės ženklo kūrimo galimybės, darant poveikį emocijomis, yra itin plačios. Kaip pavyzdį galima paminėti oro linijų bendrovę „Singapore Airlines“, kuri naudojasi kompleksiniu emociniu marketingu, pasitelkdama muziką ir aromatą. Šiandien, kai, atrodo, jau sunku kažkuo ir nustebinti, žinutė į pasąmonę turbūt yra vienas iš efektyviausių būdų pasiekti klientą.“

„LiMA Day Kaunas“ konferencijoje dalyvausianti emocinio marketingo specialistė Birgitte Rode pasakos apie garsų įtaką vartotojo pasirinkimui, kompanijų korporatyvinio identiteto – logotipo – interaktyvius pasikeitimus pasitelkus garso technikas. Emocinio marketingo kompanijos „Assensus“ direktorius Mindaugas Stongvilas apžvelgs šiuolaikinio kvapų marketingo pritaikymą verslo aplinkoje. Reklamos agentūros „New!“ įkūrėjas Tomas Ramanauskas seminaro dalyvius supažindins su emocijas keliančio vaizdo kūrimo taisyklėmis bei daugiausia komunikacinės naudos suteikiančiais vaizdais. Restorano „Lauro lapas“ savininkas Deivydas Praspaliauskas dalinsis įžvalgomis apie prekės ženklo patrauklumo didinimą ir pardavimus pasitelkiant skonį.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija 500 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. „LiMA Day Kaunas“ konferencija „Emocinis marketingas“ vyks Verslo lyderių centre, konferencijų salėje „Elipsė“ (K. Donelaičio g. 62/V. Putvinskio g. 53, Kaunas). Renginio pradžia – 13.00 val. 

Renginio programa

12:00-13:00       Dalyvių registracija (kava, arbata)

13:00-14:00       Soundbranding – How To Get There (pranešimas anglų k.) | Birgitte Rode, “Soundbranding” founder and director.

14:00-14:15       Pertraukėlė

14:15-15:15       Kvapų marketingas – ar kvapai versle  yra vedžiojimas už nosies? | Mindaugas Stongvilas, emocinio marketingo kompanijos UAB "Assensus" direktorius, kvapų marketingo agentūros UAB “Kvapo kodas” projektų vadovas, projekto “Lietuvos kvapas” direktorius

15:15-15:45       Kavos pertraukėlė

15:45-16:45       Vaizdas, kuris sukelia emocijas | Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros “New!” įkūrėjas, kūrybos vadovas

16:45-17:00       Pertraukėlė

17:00-18:00       Skonis, kuris užburia | Deivydas Praspaliauskas, restorano “Lauro lapas” vyriausiasis vyrėjas ir savininkas

18:00-19:00       Renginio įspūdžių aptarimas, pasidalinimas patirtimi prie vyno taurės

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"