TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

Geroms idėjoms nereikia "piaro"

2012 07 21 9:12
T.Černiauskas nesitikėjo, kad vienadienė jo fotosesija ir vaizdo klipas "Blow Job" įgis tokį pagreitį. Fotografą atakuoja projektu susidomėjusi užsienio žiniasklaida./Asmeninio archyvo nuotrauka

Originali idėja - kaip virusas, peržengiantis šalies sienas. Tuo įsitikino fotografas Tadas Černiauskas, "YouTube" ir "Vimeo" paleidęs klipą "Blow Job", kuriame skamba "Freaks On Floor" daina "Hello Girls".

"YouTube" jo darbas peržiūrėtas beveik 300 tūkstančių, "Vimeo" - milijoną kartų. "Klipas gimė po to, kai atsirado fotosesija. Prieš porą mėnesių Vilniaus loftų kvartale vyko renginys "Dizaino savaitgalis". Mano studijoje buvo atvirų durų diena, - prisimena T.Černiauskas. - Pamaniau, kad reikėtų padaryti ką nors interaktyvaus - projektą, kuriame galėtų dalyvauti lankytojai." Fotografas sumąstė valymo aparatu, kuriuo parkuose nupučiami nukritę lapai, pūsti savanoriams fotosesijos dalyviams į veidus ir sukurti netikėtas, juokingas grimasas. 100 žmonių fotosesijos rezultatas, kuris turėjo būti trumpalaikė pramoga, masiškai paplito "bloguose" ir žiniasklaidos priemonėse. Prieš gerą mėnesį "YouTube" ir "Vimeo" atsirado milijoninę peržiūrą surinkęs vaizdo klipas, kuriame matomi oro srovės kraipomi veidai. Tado projektu susidomėjo JAV TV rinkos gigantai "ABC News" ir "CBS News", nuotraukas publikavo Didžiosios Britanijos leidiniai "The Daily Mail", "The Guardian", Vokietijos "Bild" ir kitos įtakingos užsienio žiniasklaidos priemonės, fotosesijos ir klipo autoriumi pradėjo domėtis užsienio reklamos agentūros. "Nesitikėjau tokio domino efekto. Neturėjau tokio plano, - sako Tadas. - Bet geroms idėjoms nereikia "piaro". Visiškai nesvarbu kurioje šalyje fotografuojami ir filmuojami žmonės. Gali būti, kad kas nors įsigis nuotraukų autorystės teises ir panaudos jas reklamai. Gali būti, kad taip nutiks ir klipui."

Jam pasirinktas "Freaks On Floor" įrašas, nes šių rokerių lyderis Justinas Jarutis pats dalyvavo "Blow Job" projekte. Tado Černiausko planuose - padaryti ir kokį nors, kaip jis pats sako, rimtesnį projektą. Savo ateities sumanymų pašnekovas kol kas neatskleidžia. "Tegul idėjos šneka pačios apie save", - šypteli vyrukas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"