TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

J. Jankevičius: aukojimas - gerumo triumfas

2014 11 29 6:00
Justinas Jankevičius svajoja apie dieną, kai TV3 „Išsipildymo akcijos“ nebereikės. TV3 archyvo nuotrauka

Šiandien, lapkričio 29-osios vakarą, finišuoja dvyliktoji TV3 „Išsipildymo akcija“. Renginio vedėjai – komikas, vienas medicinos pokalbių šou „Kvieskite daktarą!“ veidų Justinas Jankevičius ir aktorė, TV laidų vedėja Jurgita Jurkutė.

J. Jankevičius džiaugiasi tapęs vienu „Išsipildymo akcijos“ vedėjų: „Man džiugu prisidėti prie kilnaus projekto. „Išsipildymo akcijai“ kasmet rasdavau laiko – visada paaukodavau pinigų. Tai, kad šiemet tapau tokias gražias tradicijas turinčio projekto vienu veidų, man didelė garbė. Kiekvienas tuo jaustųsi pamalonintas. Juo labiau kad kalbame apie likimo nuskriaustus vaikus, kuriems reikia pagalbos.“ TV3 labdaros akciją Justinas vadina gerumo triumfu. „Nereikia verkšlenti – reikia džiaugtis ir švęsti, kad mes, kaip visuomenė, galime susiburti bent jau vieną dieną per metus ir padėti bėdų ištiktiems vaikams, - tvirtina pašnekovas. - „Išsipildymo akcija“ turi valstybinę reikšmę, nes ugdo pilietiškumą ir daro mus sąmoningus.“

Cinikas, ko gero, leptelėtų, kad rinkdama pinigus vaikams televizija žaidžia viešųjų ryšių žaidimėlius. Tokiam humoristas turėtų ką pasakyti. „Pažįstu labai mažai žmonių, kurie yra didesni cinikai už mane. Nors draugų kompanijoje nevengiu ciniškų replikų, vis dėlto džiaugiuosi, kad pinigų aukojimas atskirtas nuo TV3 pelno, - dėsto J. Jankevičius. - Žmonės klausia, iš kur „Išsipildymo akcija“ gauna didžiules scenas, geriausius atlikėjus ir pan. Kiekviena televizijos laida gyvena iš reklamos, tačiau niekas nepaliečia nė vieno lito, kurį „Išsipildymo akcijai“ paaukoja žiūrovai. Visi pinigai keliauja tiems, kuriems jie skirti, o projekto išlaidos finansuojamos iš reklamos. Galima viską vertinti ciniškai, tačiau šiuo atveju faktai yra iškalbingi. Kanalas net turi audito kompaniją „Grant Thornton Rimess Baltic“, kuri prižiūri, kad aukos būtų panaudotos sąžiningai.“

Per dvylika "Išsipildymo akcijos" gyvavimo metų žmonės paaukojo beveik 25 mln. litų. Už šias lėšas ligoniukams ir likimo nuskriaustiems vaikams buvo perkami vaistai, medicinos įranga, atliekamos operacijos, teikiama papildoma reabilitacija ir gerinama buitis. „Kad „Išsipildymo akcija“ reikalinga ir šiemet, rodo faktas, jog suaukota smarkiai per mažai, - pareiškia J. Jankevičius. - Kai paramos nebereikės, žinosime, kad paaukojome užtektinai. Svajoju apie dieną, kai šios akcijos nebebus, nes jos neprireiks. Kiekvienas labdara užsiimantis žmogus svajoja, kad vieną dieną jos nebereikės.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"