TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

Massimo Ghiotti „Kitapus regimybės“

2016 04 09 11:05

Vilniaus dailės akademijos parodų salėse „Titanikas“ atidaroma garsaus italų menininko Massimo Ghiotti skulptūrų paroda „Kitapus regimybės“.

Massimo Ghiotti – tai menininkas, metalą pasirinkęs savo mėgstama kūrybine medžiaga, pradedant jau pirmaisiais, 1970 m jo sukurtais darbais. Šiuo laikotarpiu skulptūros buvo bronzinės, kuomet autorius sekė idėja žmogaus kūną atvaizduoti galinga plastikos jėga, tačiau neilgai trukus šį stilių paliko, tam kad galėtų įsigilinti į labiau išieškotą, rafinuotą išraišką, kurioje metalas tapo medžiaga, padėjusia atvaizduoti dar nematytas formas bei monumentalias skulptūras. Įtampos, erdvės ir elementai tampa vieniu – nepaisant juose esančių grubių, kitos tipologijos komponentų ar, tiesiog, postindustrinių detalių. Visi kartu jie formuoja elegantišką ir iškilmingą architektūrą. Kai kuriuos autoriaus darbus turime galimybę matyti Vilniaus Europos Parko šiuolaikinio meno muziejuje po atviru dangumi.

„Titanike“ vykstančioje „Kitapus regimybės“ parodoje, pasineriame į kitokią ekspresiją ir sutinkame naujas Massimo Ghiotti naudojamas metalo formas. Jos jau praradę savo trimatę išraišką bei intensyvų brutalumą, kuriuos anksčiau autorius pasitelkdavo jėgai skulptūrų elementuose išreikšti. Metalas vis dar dominuoja, tačiau naudojamas drobės pavidalu. Tai nerūdijančio plieno plokštės – jose sąryšis, darbo pobūdžio tęstinumas bei įtampos išlieka. Erdvės bei formos taip pat įkvepia gyvybę šioms „drobėms“, viskas sugrįžta ir nukreipia vėl į kitus kūrinius. Ritmą ir įtampą joms suteikia intensyvios spalvos, geometriniai ženklai, tuštumos ir nuolatinė refleksų kaita. Visas šias jėgas savyje talpina plieno plokštė, kūriniui suteikianti ant drobės tapyto kūrinio iškilmingumo.

Parodoje taip pat eksponuojamos kai kurios modulinės skulptūros iš serijos „Urbane“ („Miesto“) – susipažįstame su dar viena išraiškinga Massimo Ghiotti pasaulio tema. Tai mažų dimensijų nerūdijančio arba apdoroto plieno skulptūros; kartotinių geometrinių formų elementų visuma, konceptualiose „dieviškos proporcijos“ formulės paieškose sudaranti kūrinius. Šios formulės pritaikymas, skulptūroms suteikia harmoningumo bei elegancijos ir tampa dar vienu autoriaus, dirbančio su menui neįprastomis medžiagomis, klasikinės išraiškos bandymu. Prieš atidarymą, 15 val. menininkas kviečia į atvirą paskaitą apie šiuolaikinę skulptūrą, meną viešosiose erdvėse.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"