TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

Muzikos festivaliai – irgi verslas

2015 01 19 12:59

„Muzikos festivalis gali būti tokia šauni savaitgalio pramoga, kaip ir žygis baidarėmis, kelionė prie jūros ar išvyka į dvarus“, - neabejoja muzikos vadybininkas, grupės „G&G Sindikatas“ reikalais besirūpinantis Justinas Čekuolis. 

Didžiausia jo svajonė, kad muzikos festivaliai taptų Lietuvos ūkio šaka. Juk jie – puiki galimybė per muziką kuo daugiau papasakoti apie Lietuvą ir lietuviams, ir į mūsų šalį atvykstantiems užsieniečiams. Ir tai – pagrindinė mintis, kurią muzikos festivalių viruso nešėjas rengiasi paskleisti tarptautinėje turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodoje „Adventur“. Pirmą kartą parodoje bus pristatyti Lietuvoje vykstantys muzikos festivaliai.

Ar Lietuvoje kada galime tikėtis, jog pramoginės muzikos festivalyje atidarymo kalbą pasakys Prezidentė Dalia Grybauskaitė?

Praėjusių metų festivalyje „Tallinn Music Week“ Estijos Prezidentas Toomas Hendrikas Ilvesas pareiškė: „Rokenrolas ir laisvė yra neatsiejami. Aš vienodai myliu juos abu“. Prezidento atidarymo kalba muzikos festivalyje Taline jau tapo tradicija.

„Atrodo, kad Lietuvoje festivaliai – tik pačių organizatorių reikalas“, - apgailestauja Justinas Čekuolis.

Praėjusias metais šalyje vyko apie 90 renginių, kurių pavadinimuose buvo žodis festivalis. „Tai – didžiulis kiekis pramogų, investicijų, darbo vietų ir, žinoma, pinigų, tiesiog mėginame pasakyti, kad festivaliai gali tapti viena iš ūkio šakų. Islandai itin globoja savo „Iceland Airwaves“, kuris į šalį pritraukia turistų, o šie ne tik palieka pinigų, bet ir grįžę kitiems pasakoja apie Islandiją“, - kitų šalių patirtis Lietuvoje norėtų pritaikyti Justinas.

Kiekvieno festivalio tikslas – augti kuo didesniam. Jo sėkmę lemia daugybė veiksnių – nuo tinkamai parinktos koncepcijos iki oro, kurio neįmanoma prognozuoti. „Vasarą Lietuvoje festivalius aplanko mažiausiai 150 tūkstančių žmonių. Kiekvienas iš jų išleidžia mažiausiai 250 litų, taigi pinigai skaičiuojami milijonais. Kodėl turizmo agentūros – ūkio šaka, o festivaliai – ne?“ – svarsto muzikos vadybininkas.

Sausio 23-25 dienomis turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodoje „Adventur“ lankytojai galės susipažinti su seniausiais, garsiausiais Lietuvos muzikos festivaliais.

Festivalio „Bliuzo naktys“ stende visas parodos dienas lankytojai bus vaišinami tradicine festivalio žuviene – bliuziasriube. Čia bus galima išvysti istorinius pirmojo Lietuvos „open-air“ festivalio momentus ir atributiką. Įdomu pažiūrėti, kaip festivalis keitėsi, iš mažo virto tūkstantiniu.

Festivalio „Roko naktys“ stende parodos lankytojai bus kviečiami įsijausti į tikro rokerio vaidmenį – trumpam prisėsti prie būgnų, pasidaryti laikiną tatuiruotę.

Muzikos ir aktyvių pramogų festivalio „Galapagai“ stendo lankytojus organizatoriai žada perkelti į tikrą salą. Joje laukia susitikimai su egzotiniais salos gyventojais ir aktyvios pramogos.

Sausio 24-ąją parodos lankytojams atsivers visiškai nauja erdvė – festivalių muzikos scena, kurioje visą dieną vyks gyvo garso koncertai. Nuo 14 val. čia vyks hard rock/metal grupės Stiffer, indie folk atlikėjo Šarūno Petručio ir kt. pasirodymai.

Tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“ vyks sausio 23-25 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre LITEXPO.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"