TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LŽ REKOMENDUOJA

Rinkodaros specialistai: pritaikytos teorinės žinios ne visada pateisina lūkesčius

2013 02 19 15:09
PA/Scanpix nuotrauka

Vasario 22 d. Šiauliuose vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Šiaulių skyriaus rengiama metinė konferencija „LiMA Day Šiauliai“. Šių metų renginyje, kurio tema – „Marketingo praktika: tobulumo link“, pranešėjai iš akademinio, institucinio bei verslo sektorių apžvelgs, kaip taikyti rinkodaros žinias praktikoje bei pristatys galimus sprendimus tikslams pasiekti.

„Apie rinkodarą teorinių žinių specialistams pakanka, be to, jie nuolat dalyvauja įvairiuose mokymuose, tačiau, kai susiduria su realiais darbais, priimami rinkodariniai sprendimai ne visada pateisina ir jų pačių, ir įmonių lūkesčius, – pastebi LiMA Šiaulių skyriaus pirmininkė, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė. – Į konferenciją pakvietėme pranešėjus iš labai įvairių sričių, kad jie pateiktų pavyzdžių iš konkrečių veiklų, taip suteikdami rinkodaros specialistams galimybę analizuoti padarytus sprendimus ir matyti tų sprendimų rezultatus – kas pasiteisina, o kas nuvilia“.

Vienas iš konferencijos pranešėjų, Lietuvos maisto eksportuotojų asociacijos valdybos narys Giedrius Bagušinskas, pranešime „Ryšiai su eksporto partneriais B2B segmente“ apžvelgs verslo partnerių užsienyje paieškos būdus, kuo ypatingos užsienio rinkos ir ką reikėtų žinoti apie produkto įvaizdį bei savo ženklo plėtojimą užsienyje. Taip pat išryškins bendravimo su užsienio partneriais ypatumus, įvertinant skirtingą mentalitetą ir požiūrį į verslą.

Eksporto temos bus aktualiausios ir skaitmeninės rinkodaros įmonės „Raibec“ direktoriaus Remigijaus Kuliešiaus pranešime „Galimybių, partnerių paieška eksportui“. Jis nagrinės, kaip atrasti rinkas, kuriose prekės ar paslaugos turėtų didžiausią paklausą, ir kurias iš tų rinkų pasirinkti, atsižvelgiant į organizacijos turimus išteklius.

Kintančią reklamos kalbą, kurioje vis dažniau vartojami natūralios kalbos žodžiai, sakiniai bei išsireiškimai, kaip šių dienų kontekste įtaigesni bei išraiškingesni nei bendrinės kalbos siūlomi variantai, aptars humanitarinių mokslų daktarė, doc. Rūta Kazlauskaitė pranešime „Reklama ir natūrali kalba“.

„Mąstymas statistiniais vidurkiais rinkodaroje ir pardavimuose leidžia sukurti „gero“ darbo įspūdį, bet ar galima apsieiti be avantiūros ir intuicijos, siekiant gerų finansinių rezultatų? Mąstymas statistiniais rinkos vidurkiais padeda sukurti vidutiniškas paslaugas ir produktus, apie kuriuos niekas nekalba“,– įsitikinęs vienas iš pranešėjų Vaidotas Levickis, LCC tarptautinio universiteto dėstytojas ir Inovacijų dizaino instituto vadovas. Jo pranešime „Kur veda mąstymas statistiniais vidurkiais?“ bus bandoma atskleisti kūrybiškumo ir rizikos svarbą.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įkurta 2004 m. Organizacija vienija 530 marketingo ir komunikacijos srityse dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

„LiMA Day Šiauliai“ konferencija „Marketingo praktika: tobulumo link“ vyks Šiaulių universiteto bibliotekos konferencijų salėje (Vytauto g. 84). Konferencijos pradžia 13.00 val. Norintys dalyvauti gali registruotis el. paštu lima@marketingas.org. Dalyvio mokestis – 99,00 Lt.

"LiMA" informacija

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LŽ REKOMENDUOJA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"