TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
MOKSLAS IR ŠVIETIMAS

„Google“: socialinės žiniasklaidos rinkodarą pasaulyje geriausiai išmano KTU studentai

2014 08 29 10:52
KTU nuotrauka

Kasmet vykstančiame „Google Online Marketing Challenge“ pirmą kartą laimėjo studentai iš Lietuvos. Nugalėtojais tapo dvi Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir vadybos fakulteto marketingo studentų komandos, užėmusios pirmąsias vietas tarp pasaulio ir Europos socialinės žiniasklaidos rinkodaros studentų.

Aplenkė tūkstančius

„Google“ kompanijos organizuojamas konkursas vyko septintą kartą, o šiemet čia dalyvavo net 2541 studentų komanda iš 64 pasaulio šalių. Konkurso pagrindinis tikslas – suteikti dalyvaujantiems žinių ir įgūdžių per reklamos kampanijos internete įgyvendinimą.

Šiemet čia dalyvavo 8 komandos iš Lietuvos, tarp jų 4 – KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto (EVF) marketingo studijų programos pirmosios laidos studentų komandos.

Dvi iš jų pelnė apdovanojimus, penkias savaites vykdydamos privačių bendrovių socialinės žiniasklaidos kampanijas tinkle „Google+“ . Tai pirmas ir kol kas vienintelis atvejis, kai Lietuvos studentai pelno apdovanojimus šiame konkurse per visą jo organizavimo laikotarpį.

Rūpinosi barzdaskučiais ir laipiojimo centru

Pasaulyje pirmąją vietą iškovojusi socialinės žiniasklaidos marketingo komanda – KTU studentai Aivaras Juška, Povilas Mastauskas, Monika Ambrazevičiūtė, Rūta Žemaitytė ir Justina Mizeraitė – dirbo su Kaune įsikūrusio laipiojimo centro „Miegantys drambliai“ socialinio tinklo profiliu.

Europos regiono laimėtojų komanda kuravo pirmojo Lietuvoje tradicinio barzdaskučių salono „WoxxBarbers“ socialinio tinklapio profilį. Šią komandą sudarė KTU studentai Ieva Ulytė, Lina Kižytė, Julius Valantiejus, Povilas Gimžauskas ir Šarūnė Zinkevičiutė.

KTU EVF studentai šiame konkurse dalyvavo jau 6 metus, tačiau pretenduodavo tik į privalomos „Google AdWords“ kampanijos apdovanojimus. Šiais metais nusprendę savo sėkmę išbandyti ir „Google+“ kampanijoje, jie tapo nugalėtojais.

Pergalė buvo netikėta

Nors dalyvavimą konkurse KTU komandos baigė gegužės pabaigoje, o konkursas truko iki birželio vidurio, „Google“ kompanija rezultatus paskelbė tik šią savaitę.

Abiems studentų komandoms vadovavo KTU EVF jaunesnioji mokslo darbuotoja Elena Vitkauskaitė ir profesorius Rimantas Gatautis.

„Kadangi tai pirmi metai, kai dalyvavome konkurse ne tik su privaloma „Google AdWords“ kampanija, tikrai nesitikėjome iš karto pasiekti tokių aukštų rezultatų. Studentai, prieš kampanijų vykdymą, tikėjęsi kur kas didesnio įsitraukimo iš reklamuotų įmonių „Google+“ puslapių lankytojų, po kampanijos netgi jautėsi šiek tiek nusivylę, kad nepavyko pasiekti prognozuotų rezultatų. Tačiau naujienos apie laimėjimus buvo labai netikėtos ir, be abejo, be galo džiuginančios“, – sakė E. Vitkauskaitė.

R. Gataučio teigimu, prie pergalės neabejotinai prisidėjo ir pasiruošimas konkursui, kurį jie gavo tokių paskaitų KTU metu, kaip „Marketingas virtualioje aplinkoje" ir "Socialinė žiniasklaida marketinge". Čia studentai buvo ruošiami „Google AdWords“ sertifikavimo egzaminams, dalyvaudavo interaktyviuose šios kompanijos seminaruose bei kviestinių lektorių paskaitose.

Įgytas žinias pritaiko praktikoje

Nuo 2008 metų vykstančiame „Google Online Marketing Challenge“ jau sudalyvavo daugiau kaip 65 000 studentų iš daugiau kaip 100 pasaulio šalių universitetų

Jo metu, komandos iš 3-6 studentų turi bendradarbiauti su pasirinkta įmone ir įgyvendinti jos trijų savaičių „Google AdWords“ kampaniją, kurios vertė siekia 250 JAV dolerių.

Nuo 2012 metų konkurse įvesta galimybė papildomai siekti socialinės žiniasklaidos marketingo apdovanojimo. Čia studentai papildomai turi vykdyti penkių savaičių trukmės įmonės socialinės žiniasklaidos kampaniją „Google+“ socialinėje platformoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
MOKSLAS IR ŠVIETIMAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"