Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
MOKSLAS IR IT

Gudri „Apple“ atsilikimo strategija

 
Reuters/Scanpix nuotrauka

Juk išties įdomu: žmonės jokių kitų išmaniųjų telefonų nedievina taip, kaip „aifonų“, nors technologiniu požiūriu jie visiškai niekuo nėra išskirtiniai. Gal todėl, kad Apple visai neskuba ką nors keisti?

Žinoma, Apple turi minias fanatų, pasirengusių kiauras paras stovėti eilėse, laukdami naujo iPhone,

tačiau pasvarstykime blaiviai. Kitų gamintojų išmaniuosiuose telefonuose seniai yra belaidis įkrovimas, o „aifone“? Nėra. Belaidžio duomenų perdavimo technologija NFC? Teisingai, irgi nėra. Keičiamas akumuliatorius, atminties praplėtiams, dviejų SIM kortelių palaikymas? Ir nesvajokit.

Bet kodėl? Juk nepaisant savo archaiškumo, iPhone nuo konkurentų kaina neatsilieka! O gal čia marketingas? Iš dalies. Tačiau ne visai. Nes Apple vadovas Timas Cookas interviu leidiniui Bloomberg paaiškino, kad inovacijų kompanijos produktuose nėra todėl, kad… Apple visai ir nesiekia visur pirmauti.

Cookas pareiškė, kad visiškai pritaria kritikų pozicijai, kad kompanija visokias naujoves įdiegia gerokai vėliau už konkurentus. Tačiau tai, pasak Apple vadovo, visai nereiškia kažko blogo. Timas tvirtina, kad Apple užduotis – leisti

ne naujausius gaminius, o suteikti vartotojams tai, kas išties pagerintų jų gyvenimą. O „nauja“ ne visada reiškia „geriau“.

Prisiminus istoriją, pavyzdžiui, iPodas toli gražu nebuvo pirmasis portatyvinis grotuvas, iPhone nebuvo pirmasis išmanusis telefonas, o iPad nebuvo pirmoji planšetė. Tačiau šie prietaisai mielai perkami visame pasaulyje. Apple vadovas pakomentavo ir priekaištus dėl aukštos Apple produktų kainos.

Pavyzdžiui, naujausias iš jų – „protingoji“ HomePod kolonėlė – kainuoja 350 dolerių, į ką Cookas atsako: „Jei pamenate, kai pristatėme iPod, daugelis abejojo, kokių galų mokėti net 399 dolerius už MP3 grotuvą. Kai anonsavome iPhone, vyko tas pats. Su iPad, suprantama, istorija pasikartojo. Tačiau visi šie produktai buvo sėkmingi“. Šachas ir matas, heiteriai!

popmech.ru

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
MOKSLAS IR IT
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"