LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA

Lietuva pagal „Nature“ indeksą užima 52 vietą pasaulyje

nature.com nuotrauka

„Nature“ žurnalas atliko viso pasaulio prestižiškiausiuose mokslo žurnaluose publikuojamų straipsnių analizę. „Nature“ indeksas sudaromas analizuojant 68 gamtos mokslų žurnalus, labiausiai vertinamus pasaulio mokslo bendruomenės.

Lietuva šiame indekse užima 52 vietą tarp visų pasaulio valstybių. 2013 metais, palyginti su 2012 metais, šalis smarkiai pakilo, o mokslinės produkcijos dalis išaugo 41,7 proc., kai daugumos šalių ženkliai smuko. Matyti, kad 2014 metais Lietuvos mokslininkų publikacijų skaičius vėl išaugo, nors palyginamoji lentelė dar nėra pateikiama.

Iš 2014 metais iki spalio 30 dienos registruotų 50 Lietuvos publikacijų net 41 publikacijos autoriai ar bendraautoriai – Vilniaus universiteto mokslininkai. Tarp Vilniaus universiteto mokslininkų ženklus Teorinės fizikos ir astronomijos instituto mokslininkų indėlis.

"Thomson Reuters“ agentūros duomenimis, „Nature“ – labiausiai cituojamas pasaulyje mokslinis tarpdisciplininis žurnalas.

Šis indeksas atnaujinamas kas mėnesį.

Dėl nuo mūsų nepriklausančių techninių kliūčių dalintis šiuo straipsniu laikinai negalima. Atsiprašome...