LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA

VGTU dėstytojai mokinius egzaminams rengs virtualiai

2015 01 28 9:18
Mokiniai atlieka eksperimentus VGTU laboratorijoje.  VGTU archyvo nuotrauka

Vasario pradžioje Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU) pristato pirmuosius Lietuvoje nuotolinius informatikos kursus mokiniams. Virtualioje erdvėje vienuoliktokai ir dvyliktokai gaus medžiagą ir užduotis, bendraus ir konsultuosis su dėstytojais. Kursai padės pasirengti egzaminams ir būsimosioms studijoms, taip pat populiarins tarp moksleivių gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, matematiką (angl. trumpinys STEM).

Mokiniai galės prisijungti prie virtualios studijų aplinkos „Moodle“, kurioje gaus medžiagą apie informacinių technologijų teoriją, C++ programavimo kalbą, mokytojų pageidavimu parengtas paskaitas apie elektroninę skaičiuoklę „Excel“ ir teksto tvarkyklę „Word“. Kol kas projektas yra bandomasis, prieinamas tik VGTU klasių, kuriose sustiprintai mokomasi inžinerinių dalykų, mokiniams Kėdainių šviesiojoje gimnazijoje, Vilniaus Tuskulėnų ir Mikalojaus Daukšos vidurinėse mokyklose. Vėliau kursus planuojama pasiūlyti ir kitoms Lietuvos mokykloms, taip pat bus pristatytas nuotolinis filmuotas matematikos paskaitų ciklas.

„Nemokami nuotoliniai kursai tikrai bus naudingi įvairių Lietuvos miestų ir miestelių mokyklų mokiniams, nes jie turi mažiau galimybių papildomai mokytis už klasės ribų ir dalyvauti kituose miestuose vykstančiuose užsiėmimuose“, – pasakojo VGTU Studijų prorektorius Romualdas Kliukas.

Lietuvos mokyklose VGTU klasių skaičius per 4 metus išaugo dvigubai. Šiuo metu 27-iose klasėse mokosi beveik 700 mokinių. Su universiteto dėstytojais įvairiuose renginiuose jie susitinka bent 8 kartus per metus. Mokiniai atvažiuoja į informacinių technologijų, matematikos, fizikos, chemijos, ekonomikos bei inžinerinės grafikos paskaitas, VGTU laboratorijose vykdo eksperimentus, dalyvauja laboratoriniuose darbuose ir ekskursijose. Savo ruožtu VGTU dėstytojai lankosi mokyklose ir padeda mokiniams perprasti sudėtingas technologijos mokslų temas.

DALINKIS:
0