TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
NAMŲ PASAULIS

10 teisingo miegamojo taisyklių

2013 02 05 12:00
gawker.com nuotrauka 

Miegamasis – tai rami vietelė, kurioje galėtumėte pabėgti nuo triukšmingo ir įtempto kasdienio pasaulio. Tačiau gana dažnai kasdienis stresas randa kelią į vietas, kuriose turėtume būti labiausiai atsipalaidavę. Tokie įsibrovimai prisideda prie nemigos, kuri gali baigtis rimtais sveikatos sutrikimais. Keletas paprastų pakeitimų gali pašalinti trikdžius iš jūsų miegamojo ir padėti geriau išsimiegoti.

Susidorokite su nakties problemomis, savo miegamąjį padarę saugia, ramia vieta ilsėtis ir miegoti. Pradėkite nuo šių 10 paprastų dalykų.

1. Perkelkite televizorių iš savo miegamojo į pramogų centrą svetainėje. Televizoriaus žiūrėjimas lovoje trukdo gerai išsimiegoti.

2. Taip pat perkelkite kompiuterį į darbo kambarį ar bent jau į atokesnį kampelį svetainėje. Pašalinkite savo darbo rūpesčius ir stresą iš vietos, kur turėtumėte ilsėtis ir miegoti.

3. Spalvų teorija teigia, kad skirtingi atspalviai skirtingai veikia žmones. Šaltos, pastelinės spalvos nuteikia raminamai. Rinkitės švelnesnes spalvas miegamojo interjerui ir venkite ryškių, iššaukiančių spalvų, kurios labiau stimuliuoja nei ramina.

4. Nestatykite stereo, video aparatūros ar kitų triukšmingų įrengimų prie kitų kambarių sienų, besiribojančių su miegamuoju. Dauguma šiuolaikinių namų sienų nėra visiškai izoliuojančios nuo garso, todėl sklindantis triukšmas gali neleisti jums užmigti.

5. Rinkitės šviesos nepraleidžiančias užuolaidas ar kitas langų uždangas. Nors saulė ir nepakilusi, daug kitų šaltinių gali skleisti šviesą į jūsų miegamąjį, o tai gali trukdyti jums ramiai miegoti. Tai ypač aktualu žmonėms, kurių dienotvarkė kartais priverčia miegoti dieną.

6. Jei jums patogiai užmigti padeda blanki šviesa, pamąstykite apie kelias naktines lempeles, užuot miegoje prie įjungtos šviesos.

7. Vamzdžių garsai gali pažadinti bet ką name, jei vienas žmogus keliasi į tualetą vidurį nakties. Pažiūrėkite, kas gali kelti pernelyg didelį triukšmą vamzdžiuose, ypač tualete, besiribojančiame su miegamuoju.

8. Įsitikinkite, kad durys ir langai yra stabilūs, dėl susidariusio skersvėjo nebarškės.

9. Naudokite oro valytuvą ar drėkintuvą, kad oro kokybė būtų kuo geresnė. Alergenai ir itin sausas oras gali neleisti gerai išsimiegoti, o prabudę galite jausti diskomfortą. Be to, burzgiantys prietaisai sukuria baltąjį triukšmą, kuris nustelbia kitus stimuliuojančius garsus.

10. Susitvarkykite spintas ir asmeninius daiktus laikykite savo vietose. Chaotiškas ir netvarkingas kambarys gali kelti stresą protui. Nesistenkite užmigti, kai akys klaidžioja po kambarį, kur išmėtyti daiktai. Miegokite gerai, žinodami, kad viskas yra savo vietose.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
NAMŲ PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"