TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
NAMŲ PASAULIS

Kopūstų rauginimas: kaip pasirinkti, kuo pagardinti

2016 10 26 19:00
Young and Raw nuotrauka

Jei dar neužsiraugėte žiemai kopūstų – pats laikas tai padaryti dabar. Prekybos vietose šiuo metu rasite pačių tinkamiausių, rauginimui vėlyvųjų veislių kopūstų, kurie dar visai neseniai pūpsojo Lietuvos ūkininkų laukuose.

Vėlyvųjų ir vidutiniškai vėlyvųjų rūšių kopūstai raugimui tinka geriausiai, nes yra patys tvirčiausi.

Centrinio Kauno turgaus prekybininkai pataria – rauginimui reikėtų rinktis kuo tvirtesnes ir kuo baltesnes kopūstų gūžes – tada rauginti kopūstai bus traškūs.

„Mes parduodame ne tik kopūstų gūžes, bet ir raugintus kopūstus. Tačiau dalis pirkėjų nori užsiraugti patys, nes turi savo mėgiamus iš kartos į kartą paveldimus receptus, arba nori išmėginti internete ar kur kitur perskaitytas naujoves. Visada patariame, parenkame, kurias galvas rinktis geriausia ir receptais pasidaliname, jei pirkėjai klausia“, – pasakojo vieno didžiausių turgaus Kaune prekiautojai.

Išsirinkę tinkamas gūžes kopūstus galite raugti kaip jums labiausiai patinka, tačiau yra keletas dalykų, kuriuos žinoti reikėtų, kurį receptą bepasirinktumėte.

Kopūstams raugti geriausiai tiktų medinė statinaitė, bet gerai bus ir stiklinis indas. Galima tai daryti ir emaliuotasme puode, bet labai svarbu, kad emalis nebūtų pažeistas.

Druskos dėkite pagal skonį, bet gerai žinoti, kad vidutiniškai 1 kg kopūstų reikia 1 šaukšto druskos. Morkos raugintiems kopūstams suteikia aromato ir traškumo. Dėl traškumo galima įdėti ir šiek tiek krienų.

Dažnai kopūstus dar skanina bruknėmis, spanguolėmis ar rūgščiais obuoliais, pagardina kvapiaisiais ir juodaisiais pipirais, kmynais, gvazdikėliais, kmynų sėklomis ir netgi šviežiomis aitriosiomis paprikomis.

Galima pridėti ir šiek tiek burokėlių – tuomet kopūstai įgiją ir kiek kitokią spalvą, ir įdomesnį skonį. Geriausia kopūstus laikyti pakankamai vėsiai – nuliui artimoje temperatūroje.

Rauginti kopūstai – ne tik gardus valgis, bet ir puikus vitaminų ir kitų organizmui naudingų medžiagų šaltinis žiemą. Kopūstai vitamino C turi daugiau nei apelsinai, juose yra vitamino E, taip pat K ir B grupės vitaminų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
NAMŲ PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"