Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

Parūpo pirkinių ilgaamžiškumas: genda per greitai

 
2015 09 17 6:00
Dažniausiai, vos tik pasibaigus garantijai, iš rikiuotės išeina buitinė technika - skalbimo mašinos, šaldytuvai, elektronikos prietaisai.
Dažniausiai, vos tik pasibaigus garantijai, iš rikiuotės išeina buitinė technika - skalbimo mašinos, šaldytuvai, elektronikos prietaisai. LŽ archyvo nuotrauka

Pastebėję, kad daiktai nėra tokie patvarūs, kaip tikimasi, lietuviai vis dažniau nusprendžia, jog įprastinės dvejų metų garantijos negana, ir sutinka už papildomas lėšas pratęsti garantiją dar metams, dvejiems ar penkeriems.

Užsienyje sparčiai populiarėjanti paslauga – garantijos pratęsimas brangesniems pirkiniams – šaknis leidžia ir Lietuvoje. Bent jau taip tikina pratęstos garantijos paslaugas siūlančios bendrovės.

„Pratęstos garantijos populiarumas sparčiai auga. Vis daugiau žmonių pirkdami brangesnę prekę supranta, kad metų ar dvejų garantijos nepakanka, ir nusprendžia ją papildomai pratęsti nuo vienų iki penkerių metų laikotarpiui. Lietuvoje šia paslauga dažniausiai naudojasi dvi žmonių grupės: tie, kurie nori, kad investicija į daiktą būtų ilgaamžė, ir neketina po poros metų jo keisti nauju, ir tie, kurie nori išvengti daikto taisymo vargų šiam sugedus“, – pasakojo Mindaugas Petronis, pratęstos garantijos ir pirkinių draudimo paslaugas teikiančios bendrovės „Warranty Expert“ direktorius.

Dėmesys buitinei technikai

Lietuviai garantiją dažniausiai pratęsia buitinei technikai: skalbimo mašinoms, šaldytuvams, televizoriams, dulkių siurbliams, šaldikliams.

„Vis dėlto apie paslaugą žino ir jos naudą supranta dar tikrai ne visi tautiečiai. Neįsigilinusiems į tai, kas yra ir kaip veikia pratęsta garantija, ši paslauga daugeliui atrodo nepatikima. Tačiau gavę daugiau informacijos žmonės greitai supranta, kad garantijos pratęsimas – tai atsakingo pirkėjo ir gero namų šeimininko sprendimas“, – sakė M. Petronis.

Sugenda vos pasibaigus garantijai

Papildomo draudimo paslaugas siūlančios įmonės direktorius tikino ne kartą susidūręs su atvejais, kai įsigytas brangus pirkinys sugedo vos pasibaigus gamintojo teikiamai garantijai.

„Vos įsigiję daiktą žmonės nėra linkę galvoti apie tai, ką reikės daryti, jei jis sulūš. Visi žino apie gamintojo teikiamą garantiją ir, kol nepatiria didesnių nuostolių ir nepasimoko iš savo klaidų, nė nesidomi, ar garantinės priežiūros metu arba jai pasibaigus bus kam Lietuvoje sutaisyti brangų pirkinį. Pratęstos garantijos paslauga paprastai išsprendžia šias problemas, nes ją teikiančios bendrovės turi didelį sertifikuotų servisų tinklą ir pratęsdamos garantiją užtikrina, kad daiktas bus kokybiškai sutaisytas“, – aiškino pašnekovas.

Įsigijus pratęstą garantiją iš tokias garantijas teikiančios bendrovės svarbu žinoti, kaip elgtis ir kur kreiptis žalos atveju. „Jei daiktas sugenda ar sulūžta, pirmiausia turėtumėte įsitikinti, ar turima garantija dar galioja. Jei taip, tuomet kreiptis reikia ne į pardavėją, o garantijos sertifikate nurodytais kontaktais. Dažniausiai tai būna žalų registravimo, informacinio skambučių centro telefonai. Susisiekus su bendrovės ekspertais, jie tikrai atsakys į visus klausimus apie bet kurio gamintojo prekę, užregistruos žalą ir patars, kaip elgtis toliau“, – pažymėjo M. Petronis.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"