Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
EKONOMIKA

Veidrodžių misija - neįkyrėti matomu atvaizdu

 
2013 06 20 11:56
architectureartdesigns.com nuotraukos

Ne paslaptis, kad veidrodžiai išpopuliarėjo Renesanso laikotarpiu. Tai buvo, ko gero, pirmoji medija, kuri leido žmogui matyti save iš šalies.

Kultūros istorikai sako, kad būtent tuomet žmogus pasidarė įdomus pats sau. Jam buvo svarbu ne tik apžiūrinėti save iš šalies, bet ir gražiai atrodyti aplinkiniams. Reikia pripažinti, kad šiais laikais apsisaugoti nuo savo atspindžio veidrodyje išties sudėtinga, mat veidrodžių tikra gausybė - gatvėje, parduotuvėse ir net namuose. Juk dažnai žmonės turi net kelis veidrodžius viename kambaryje.

Tuomet labai svarbu, kad veidrodis kompaktiškai įsilietų į bendrą kambario stilių. Interjero dizaineriai nepataria turėti daug veidrodžių - pernelyg dažnas savo atvaizdo matymas gali įkyrėti. O juk namai - ta vieta, kurioje svarbu jaustis jaukiai. Galima sakyti, kad pagrindinė šiuolaikinių veidrodžių misija yra neatvaizduoti žmogų, o būti įdomia interjero detale, į kurią norėtųsi žiūrėti, o ne matyti save.

DALINKIS:
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"