TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Briuselis siūlo sekso pilną reklamą

2007 07 05 0:00
Europos Komisijos skirti pinigai padėjo išpopuliarinti pasaulyje tokius filmus kaip "Amelija iš Monmartro" su Audrey Tautou.
AFP/Scanpix nuotrauka

ES sumokėjo už pusės minutės trukmės klipą, kuriame - net 18 sekso scenų. Tai bus Europos kino reklama.

Stiprėjant styginių instrumentų atliekamos muzikos garsui rodomos poros, užsiimančios seksu įvairiose vietose, tarp jų ir automobilyje bei tualete. Mylisi ne tik heteroseksualios poros, bet ir gėjai bei lesbietės. Ir tai daro taip garsiai, kad ima sproginėti ant lentynų stovintys alkoholio buteliai, net sudaužoma mašina. Klipas baigiamas scena skambant orgazmo garsams, o paskui pasirodo užrašas: "Let's come together" ("Išgyvenkime tai kartu" - angl.). Pabaigoje žiūrovai išvysta tokį užrašą: "Milijonus kino mėgėjų kasmet sužavi europietiški filmai. Europa remia Europos kiną."

Išvydęs šį klipą Lenkijai atstovaujantis europarlamentaras Maciejus Giertychas pasipiktino: "Ta reklama tiesiog vulgari. Bet iš ES kasos finansuojama tiek daug idiotiškų dalykų, kad vienas trumpas filmukas toje masėje mažai ką reiškia."

Tačiau Europos Komisija kaltinimus vulgarumu atmeta. Jos biurokratai visiems nepatenkintiems primena, kad reklamą, šiemet rodytą Berlyno kino festivalyje, keli tūkstančiai žiūrovų sutiko labai palankiai. Be to, ją vertino ne tik žiūrovai, bet ir ES valstybių kultūros ministrai.

2007-2013 metais Europos Komisija skiria 700 mln. eurų Europos kultūrai propaguoti. Būtent iš šių pinigų finansuoti ir keli klipai, pristatantys Europos kiną. Minėtame filmuke panaudotos erotinės scenos iš tokių garsių Europos filmų kaip Jeano Pierre'e Jeunet "Amelija iš Monmartro", Pedro Almodovaro "Visa tiesa apie mano motiną", taip pat iš Bernardo Bertolucci ir Larso von Triero filmų. Fragmentus parinko ir sumontavo pasamdyta firma, gavusi ES informacinės visuomenės ir žiniasklaidos komisarės Viviane Reding užsakymą.

ES pinigų skiriama ir filmams versti bei platinti. Europos Komisijos biurokratai tikina, jog tik tokiu būdu buvo galima išpopuliarinti tokias juostas kaip "Amelija iš Monmartro". Tik ES pastangomis pavyko pasiekti, kad ši romantiška komedija, labai populiari Prancūzijoje, būtų sėkmingai rodoma ir užsienio šalyse.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"