TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Graikijos teismas nurodė atnaujinti visuomeninio transliuotojo darbą

2013 06 18 9:40
Egidijus Vareikis. AFP/Scanpix nuotrauka

Graikijos teismas pirmadienį įšaldė netikėtą vyriausybės sprendimą uždaryti visuomeninį transliuotoją ERT ir nurodė jam atnaujinti darbą, kol bus įkurta nauja nacionalinė žiniasklaidos institucija.

Šis Valstybės Tarybos, kuri yra Graikijos aukščiausias administracinis teismas, sprendimas buvo paskelbtas praėjus šešioms dienoms po netikėto sprendimo uždaryti transliuotoją, kuris sukėlė pasipiktinimą šalyje ir susilpnino koalicinę vyriausybę.

Teismo sprendimas buvo paskelbtas po to, kai premjeras Antonis Samaras pats pasiūlė laikinai atnaujinti transliuotojo veiklą, kol parlamentas pritars vyriausybės užmojams įkurti naują valstybinį transliuotoją.

A.Samaras pirmadienį taip pat pažadėjo dviem valdančiosios koalicijos partijoms, kurios įnirtingai priešinosi ERT uždarymui pagal nepopuliarią griežto valstybės lėšų taupymo programą, kad pertvarkys savo kabinetą šio mėnesio pabaigoje.

Premjero sąjungininkai ragino jį atšaukti sprendimą dėl ERT, perspėdami, kad koalicija gali žlugti, jeigu jis tvirtai laikysis planų dėl transliuotojo uždarymo, sukėlusio kritikos bangą šalyje bei užsienyje.

Žinią apie teismo sprendimą audringais plojimais sutiko tūkstančiai žmonių, susirinkusių prie ERT būstinės viename šiauriniame Atėnų priemiestyje.

ERT darbuotojai laikė užėmę transliuotojo biurus Atėnuose, Salonikuose ir kituose didžiuosiuose miestuose nuo sprendimo nutraukti jų darbą, taip pat savavališkai transliavo internetu, padedant Europos transliuotojų sąjungai bei Graikijos radijo stotims.

A.Samaro Naujosios demokratijos partija tvirtina, kad ERT finansuoti kasmet skiriama 300 mln. eurų (per milijardą litų), nors šio kanalo bendras žiūrimumas tesiekia 4 proc. ir yra daugiau nei perpus mažesnis negu jo privačių varžovų.

Vyriausybė praeitą antradienį, kai buvo uždarytas ERT, nurodė, jog nacionalinio transliuotojo veikla yra "išskirtinio skaidrumo stygiaus ir neįtikėtino švaistymo atvejis".

ERT radijo transliacijos prasidėjo 1938 metais, o televizijos - 1966 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"