TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Internetinis laikraštis tapo pelningas

2012 08 22 6:04
Dienraščio "The Daily Mail" interneto portalas - populiariausias pasaulyje. /Užsienio spaudos nuotraukos  

Nors interneto portalai pasaulyje dygsta kaip grybai po lietaus, tik šių metų birželį britų dienraščio "The Daily Mail" populiariausias pasaulyje internetinis variantas "Mail Online" pagaliau tapo pelningas. Pereiti tik prie internetinio varianto ketina ir populiaraus JAV savaitraščio "Newsweek" leidėjai.  

Šių metų sausį "Mail Online" buvo pripažintas pačiu populiariausiu internetiniu laikraščiu pasaulyje, nes per mėnesį jo tinklalapį aplankė 45 mln. skaitytojų.

Nors Jungtinėje Karalystėje jis jau seniai buvo pats populiariausias internetinis leidinys, "Mail Online" tik šių metų sausį pavyko aplenkti iki tol laikytą populiariausiu pasaulyje solidžiojo JAV dienraščio "The New York Times" interneto portalą "NYTimes", - tas "Mail Online" ativėrė naujų galimybių. Jau 2011 metų gruodį mėnesinė "Mail Online" auditorija sudarė beveik 45,3 mln. skaitytojų, o "NYTimes" - beveik 44,8 mln. žmonių.

Tačiau "NYTimes" nelinkęs taikstytis su lyderiavimo praradimu ir tebesiskelbia esantis populiariausias pasaulio internetinis laikraštis. Jo savininkai apkaltino tyrimą atlikusią ir pirmenybę "Mail Online" atidavusią bendrovę "comScore", kad prie populiariojo britų leidinio ji prijungė ir kelis jo profilinius tinklalapius, tuo tarpu "NYTimes" nurodyta tik pagrindinio leidinio auditorija. 

Patenkinti, kad "The Daily Mail" internetinis variantas pagaliau tapo pelningas, jo leidėjai pranešė, jog pelno tikėtasi mėnesiu vėliau, t. y. šią liepą. Tačiau pajamų augimą lėmė reklamos padidėjimas, kuris siejamas su karalienės Elžbietos II deimantiniu įžengimo į sostą jubiliejumi, taip pat šiemet vykusiu Europos futbolo čempionatu. Gausi reklama yra pagrindinis "The Daily Mail" pajamų šaltinis, todėl iki šiol visus šio dienraščio straipsnius galima laisvai ir nemokamai skaityti internete.

Per metus šio britų dienraščio pajamos padidėjo daugiau kaip 75 proc., nes praėjusiais metais jo interneto portalas uždirbo 16 mln. svarų. Manoma, kad šiemet suma bus dar didesnė ir sudarys 30 mln. svarų. Toks interneto tinklalapio populiarumas yra didesnis nei tikėtasi, nes dar gegužę optimistiškiausios prognozės skelbė, kad tikimasi gauti tik 25 mln. svarų. Tačiau remiantis tomis pačiomis prognozėmis jau 2017 metais portalas "Mail Online" turėtų uždirbti iki 100 mln. svarų.

Vienas populiariausių pasaulio savaitraščių "Newsweek" netrukus bus leidžiamas tik internete.

Dienraščio "The Daily Mail" popierinis variantas pagal tiražą yra antras laikraštis Jungtinėje Karalystėje, jį lenkia tik bulvarinis dienraštis "The Sun". Tačiau jau šį balandį jo pusmečio pelningumas krito 26 proc., dėl to jį leidžianti bendrovė patyrė 34 mln. svarų nuostolį, o tas yra daugiau nei pelno gavo internetinis jo variantas.

"Mail Online" populiarumas ir pelningumas neliko nepastebėtas kitų leidėjų. Vienas populiariausių JAV savaitraščių "Newsweek" taip pat patiria vis didesnių nuostolių. Jau artimiausiu laiku jo leidėjai ketina atsisakyti popierinio varianto ir leisti žurnalą tik internete. Tačiau kada konkrečiai taip atsitiks, kol kas nepranešama. Manoma, kad galutinis sprendimas bus priimtas šį rugsėjį, nes iki to laiko naujieji savaitraščio savininkai išstudijuos visus galimus jo reorganizavimo variantus.

Agentūra "Bloomberg" skelbia, kad šis jau 79 metus leidžiamas žurnalas 2010 metais jo leidėjams padarė beveik 22 mln. dolerių nuostolį. Tuo tarpu "Newsweek" internetiniai priedai "Match.com" ir "Ask.com" popieriuje nespausdinami ir yra pelningi.

"Newsweek" yra vienas trijų populiariausių pasaulio savaitraščių, nors jo leidimas jau kelerius metus yra nuostolingas, dėl to vis keičiasi žurnalo savininkai. 2008 metais savaitraštis buvo restruktūrizuotas, o 2010 metais už 1 dolerį parduotas investuotojui Sidney Harmanui, kuris mirė 2011-ųjų balandį. Tuomet 50 proc. savaitraščio akcijų perėjo bendrovei "InterActiveCorp", ši "Newsweek" sujungė su internetiniu žurnalu "The Daily Beast".

"Media Week". "Bloomberg", LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"