TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Kanadoje traukiniui nulėkus nuo bėgių dingo 80 žmonių

2013 07 07 13:27
Reuters/Scanpix nuotrauka

Mažiausiai 80 žmonių buvo paskelbti dingusiais po to, kai naftos produktus vežantis traukinys, kuriame veikiausiai nebuvo mašinisto, nulėkė ir sprogo Kanados miestelyje Lak Megantike, sukeldamas gaisrą, kuris sunaikino dešimtis pastatų, šeštadienį pranešė vienas įvykio vietoje esantis ugniagesys.

Ši avarija, per kurią pliūptelėjo įspūdingo dydžio ugnies kamuolys, įvyko Kvebeko miestelyje, esančiame už maždaug 250 kilometrų į rytus nuo Monrealio. Dėl šios nelaimės 2 tūkst. žmonių buvo priversti palikti savo namus.

Pareigūnai anksčiau buvo patvirtinę, kad žuvo vienas žmogus, tačiau tikėtina, kad aukų daugės. Sekmadienį paryčiais bus pradėta žuvusiųjų paieška.

Vienas ugniagesys, pageidavęs neviešinti jo vardo, tvirtino, kad viename bare, kurį prarijo liepsnos, buvo bent 50 žmonių. "Ten nieko neliko", - jis sakė naujienų agentūrai AFP.

Incidento liudininkai pasakojo, kad įvyko bent šeši sprogimai, kai traukinys nulėkė nuo bėgių šeštadienį apie 1 val. 20 min. vietos (8 val. 20 min. Lietuvos) laiku Lak Megantike - vaizdingame kurortiniame miestelyje netoli sienos su JAV Meino valstija, turinčiame apie 6 000 gyventojų.

Kvebeko provincijos policijos atstovas Michelis Brunet šeštadienio vakarą sakė, kad oficialiai patvirtinta tik vieno žmogau žūtis, tačiau pridūrė: "Numatome, kad aukų bus daugiau."

Kanados radijas anksčiau pranešė, kad Lak Megantike, kur praėjus 20 valandų po traukinio avarijos tebesiautėjo liepsnos, 60 žmonių laikomi dingusiais.

Šios avarijos priežastis dar nežinoma, bet geležinkelio bendrovės "Montreal, Maine & Atlantic Railway" atstovas Christophe'as Journet sakė AFP, jog tas traukinys buvo sustabdytas kaimyniniame Nanro miestelyje, esančiame už maždaug 13 kilometrų nuo Lak Megantiko, kur turėjo būti pasikeisti mašinistų pamaina.

Pasak Ch.Journet, dėl nežinomos priežasties traukinys "pradėjo judėti, leisdamasis nuo šlaito Lak Megantiko link", nors buvo įjungti sąstato stabdžiai. Dėl to "traukinyje nebuvo nei vieno vairuojančio", kai sąstatas nulėkė nuo bėgių.

Grupė Kanados susisiekimo saugumo agentūros ekspertų skubiai išvyko į nelaimės vietą aiškintis jos priežasčių.

Incidento liudininkė Nancy Cameron viename socialiniame tinkle paskelbė nuotrauką, kurioje matomas vienas iš to sąstato lokomotyvų, liepsnojantis netoli Nanto.

Kiti liudininkai buvo Lak Megantike, kur sąstato cisternos nusirito nuo bėgių. "Kai išėjom iš baro, pamatėme vagonus, visu greičiu riedančius į miestelio centrą", - Kanados radijui pasakojo Yvon Rosa. "Išgirdome sprogimus; ugnis buvo visur. Mes nubėgome prie vandens", - pridūrė ji.

Kanados premjeras Stephenas Harperis pareiškė skiriantis tai bendruomenei savo "mintis ir maldas", taip pat sakė, kad federalinė vyriausybė pasiruošusi suteikti pagalbą.

"Montreal, Maine & Atlantic Railways" traukinį sudarė penki lokomotyvai ir 77 vagonai. Šis sąstatas gabeno naftą iš Šiaurės Dakotos, nurodė bendrovės viceprezidentas rinkodaros reikalams Joe McGonigle'as.

Tačiau Kvebeko pareigūnai teigė, kad sąstate buvo 72 cisternos, kiekviena vežanti po 100 tonų naftos. "Apie 10 cisternų buvo apsaugotos ir atskirtos nuo traukinio", - sakoma Kvebeko nepaprastųjų padėčių agentūros pranešime.

"Montreal, Maine & Atlantic" valdo daugiau nei 800 kilometrų ilgio geležinkelių tinklą Kvebeko ir Niu Bransviko provincijose, taip pat kaimyninėse JAV valstijose - Meine ir Vermonte.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"