TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Kinija plečia transkontinentinių traukinių tinklą

2016 04 21 16:59
Į Lioną keliaujantis traukinys išvyksta iš Uhano traukinių stoties.  http://news.xinhuanet.com/ nuotrauka

Šiandien į Lioną, Prancūziją, atvyko pirmasis tiesioginis krovininis traukinys iš Uhano miesto Kinijoje. Tai vienas iš daugelio Kiniją ir Europą jungiančių maršrutų.

Traukinys, kuriame buvo gabenami mechaniniai, elektroniniai ir cheminiai produktai, važiavo per Kazachstaną, Rusiją, Baltarusiją, Lenkiją ir Vokietiją. Per kelionę, kuri tęsėsi 16 dienų, buvo įveiktas 11300 km. atstumas. Paprastai kroviniai į Prancūziją gabenami laivu ir kelionė trunka apie 50–60 dienų. Tikimasi, kad traukiniu atgal į Kiniją bus vežamos Prancūzijoje pagamintos automobilių detalės, vynas ir agrikultūros produktai.

Dabar Kinija su Europa susisiekia trimis geležinkeliais: vakariniu keliu, einančiu per Džungarijos vartus į Kazachstaną, viduriniu keliu per Erenhotą į Mongoliją ir per Manzhouli šalies šiaurės rytuose į Rusiją. Nemažai Kinijos miestų į Europą siunčia krovininius traukinius. Jie keliauja į Hamburgą, Madridą, o dabar, ir į Lioną.

Šis traukinių tinklas suklestėjo tada, kai 2013 m. buvo pradėta iniciatyva „Šilko kelio ekonominė juosta“, kurios tikslas buvo paskatinti bendradarbiavimą tarp šalių, kurias jungė senovinis šilko kelias.

„Praeityje iš esmės tik Kinijos kompanijos traukiniais siuntė savo produktus į Europą, bet dabar Europos kompanijos į Kiniją eksportuoja tokius produktus kaip automobilių dalys“, – sako Dongas Wanxu, bendrovės „Eurasia International Logistics“ generalinis vadovas.

Uhane pagamintos prekės nauju maršrutu gali pasiekti 20 valstybių. Pirmame šių metų ketvirtyje, 39 traukiniai, gabenantys 3512 konteinerių, išvyko iš Uhano į Europą. Planuojama, kad šiais metais į Europą išvyks iš viso 300 traukinių, kai praeitais metais jų buvo 164.

2015 m. iš Čongčingo miesto į Europą iškeliavo 490 krovininių traukinių. Iš Džengdžou – daugiau nei 300, o išvežtų gėrybių vertė siekė virš 1,4 mlrd. dolerių.

Tačiau eksportuojamos prekės – dar ne visa istorija. Šiaurės Rytų Kinijoje, iš kurios į Europą traukiniai pradėjo važiuoti praeitais metais, smarkiai paplitusios prekės iš Rusijos.

Čangčuno-Manzhouli–Europos maršrutu nuo praeitų rugpjūčio buvo pergabenta 35 milijonų eurų vertės krovinių. O atgal traukiniai parvežė tokių pigių gėrybių kaip degtinė, tiramisu ir Sibiro medus.

„Kinija turi prekybos perviršį su daugeliu valstybių, bet Kinijos-Europos traukiniai gali padėti užsienio valstybėms pasinaudoti Kinijos rinka“, – teigė Lanas Jianpingas, Džedziango Pramonės ir ekonomikos tyrimų instituto vadovas.

„Kinijos-Europos krovininių traukinių maršrutai turės didelę įtaką, atgaivinant senovinį šilko kelią“, – pridūrė jis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"