TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Kur reklamuotis geriausia

2008 06 03 0:00

Reklama internete erzina ne vieną vartotoją, tačiau nemažai žmonių ji ir sudomina. Pasirodo, visoje Europoje internetinė reklama labiausiai veikia britus ir norvegus.

Bendrą tyrimą atlikę Europos reklamos biuras ir "PricewaterhouseCoopers" bendrovė nustatė, kad interneto tinklalapiuose skleidžiama reklama efektyviausiai veikia Didžiosios Britanijos ir Norvegijos interneto vartotojus. Juos reklama veikia net 3 kartus sėkmingiau nei, pavyzdžiui, prancūzus arba italus.

Neatsitiktinai šių šalių interneto svetainių reklamai yra išleidžiama daugiausia pinigų. Pirmoje vietoje Europoje atsidūrė Norvegija: vienam šios šalies interneto vartotojui kasmet užsakoma reklamos, kainuojančios vidutiniškai 133 eurus (beveik 460 litų). Antroje vietoje yra britai - vienam vartotojui vidutiniškai skiriama po 121 eurą (apie 420 litų), o treti brangiausi Europos interneto vartotojai yra danai, kuriems skiriama po 110 eurų (apie 380 litų).

Vidutinės kitų Europos valstybių išlaidos internetinei reklamai yra kuklesnės - 81 euras (280 litų) vienam vartotojui. Nuo europiečių neatsilieka ir JAV internetinės reklamos rinka. Vienam amerikiečiui skiriama po 92 eurus (beveik 320 litų) reklaminių išlaidų. Reklamos kompanijos, veikiančios Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje, teigia, kad pastarasis tyrimas rodo, jog šių regionų reklamos rinka vis labiau orientuosis į internetą. Jos prognozuoja, kad į reklamą virtualiojoje erdvėje bus investuojama vis daugiau lėšų.

Vakarų Europoje ši tendencija jau dabar yra akivaizdi. Didžiojoje Britanijoje internetinė reklama užima 34,2 proc. visos reklamos rinkos. Vokietijoje šis rodiklis kiek kuklesnis: internetinė reklama šioje šalyje užima 22,3 proc. rinkos. Pietų Europos valstybės šiuo atžvilgiu gerokai atsilieka. Pavyzdžiui, Prancūzijoje internetinė reklama užima vos 8,9 proc. rinkos. Specialistai mano, kad Didžiojoje Britanijoje internetinei reklamai skiriama netgi per daug lėšų. Taip yra todėl, kad palyginti mažai britų vartoja spartųjį internetą (apie 57 proc. visų vartotojų). Juos šiuo atžvilgiu akivaizdžiai lenkia norvegai ir olandai. Net 70-80 proc. šių šalių interneto vartotojų mėgaujasi sparčiuoju ryšiu.

Europos reklamos biuras taip pat paskelbė, kad internetinės reklamos praėjusiais metais, palyginti su 2006-aisiais, padaugėjo 40 procentų. Pernai internetinei reklamai Europos bendrovės skyrė 11,2 mlrd. eurų (38,5 mlrd. litų). Teigiama, kad šį internetinės reklamos šuolį lėmė rinkos plėtra: Europos rinkoje atsirado daug naujų bendrovių, kurioms reikia reklamos, kartu padaugėjo ir reklamos gamintojų. Be to, vis daugiau europiečių naudojasi sparčiuoju internetu, todėl gerokai padaugėjo internetinės videoreklamos. Pastebimai išaugo plataus vartojimo prekių reklamos rinka. Ši tendencija labiausiai pastebima Vokietijoje. Tačiau Europos internetinės reklamos rinkoje vis dar karaliauja banko paslaugų, automobilių, kelionių bei telekomunikacijos priemonių reklama.

Reklamos specialistai taip pat pažymi, kad gerokai efektyviau ėmė veikti vartotojų tyrimo programos, kurios leidžia kryptingai reklamuoti prekę tam vartotojui, kuris greičiausiai susidomės ta reklama. Praėjusiais metais net 30 proc. europiečių erzino jiems asmeniškai kompiuterio monitoriuje pasirodantys skelbimai. Manoma, kad šių metų rodikliai bus dar įspūdingesni nei pernykščiai. Vis dėlto ekspertai perspėja, kad pernelyg optimistiškai nusiteikti taip pat neverta, nes tokios šalys kaip Prancūzija, Italija ar Ispanija gali palyginti nesunkiai sukelti recesiją visos Europos internetinės reklamos rinkoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"