Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATA
TRASAŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
PASAULIS

L.Kingas persikelia į Kremliaus finansuojamą televizijos kanalą

2013 05 29 18:40
L.Kingas Reuters/Scanpix nuotrauka

Legendinis JAV televizijos laidų vedėjas Larry Kingas pranešė, kad perkelia savo programą į Kremliaus finansuojamą televiziją 'Russia Today' (RT), kuri lig šiol skelbė Maskvos požiūrį į įvykius pasaulyje.

Anglų kalba transliuojančios Rusijos valstybinės televizijos RT direktorė Margarita Simonian viename socialiniame tinkle paskelbė nuorodą į televizijos reklamą, kurioje petnešas dėvintis televizijos veteranas pats paskelbė didžiąją naujieną.

"Aš daugiau uždavinėsiu klausimus valdžioje esantiems žmonėms, nei kalbėsiu už juos", - sakė L.Kingas.

"Todėl mano programą "Larrry King Now" jūs galėsite išvysti čia, per RT televiziją", - pridūrė jis.

Pati televizija pranešė, kad L.Kingas savo laidoje turėtų kalbinti rusų politikus, tačiau nenurodė, kada prasidės šios programos transliacijos.

Visame pasaulyje garsaus 79-erių metų televizijos laidų vedėjo laida "Larry King Live" nuo 1985 iki 2010 buvo transliuojama per JAV kabelinę televiziją CNN.

Anglų kalba transliuojantis televizijos kanalas RT, sukurtas 2005 metais Kremliui remiant, siekia gerinti Rusijos įvaizdį užsienyje ir palaikyti jos užsienio politiką.

Didelio dėmesio šis kanalas susilaukė pradėjęs rodyti prieštaringai vertinamo "WikiLeaks" įkūrėjo Juliano Assange'o laidas ir ėmęs dažnai skelbti pranešimus apie nepalankias socialines gyvenimo sąlygas JAV.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"