TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Latvija sustabdė rusų propagandos ruporą

2016 03 31 6:00
Latvija laiko "Sputnik" ne patikimu žiniasklaidos šaltiniu, o propagandos įrankiu.

Rusijos užsienio reikalų ministerija „nepamatuotais ir politiškai motyvuotais“ pavadino Rygos kaltinimus portalui „Sputnik“, kurio veiklą Latvija sustabdė.

Latvija antradienį uždarė Rusijos užsienio naujienų agentūros „Sputnik“ vietos tinklalapį, pavadinusi šią valstybinę žiniasklaidos priemonę propagandos įrankiu ir išsakiusi rimtų abejonių dėl to, kaip jame nušviečiamas Ukrainos konfliktas.

Maskva įsteigė „Sputnik“ tam, kad jos balsas būtų geriau girdimas užsienyje, įskaitant Latviją, kurioje etninių rusų mažuma sudaro maždaug ketvirtadalį iš 2 mln. Latvijos gyventojų.

„Laikome „Sputnik“ ne patikimu žiniasklaidos šaltiniu, o kai kuo kitu – propagandos įrankiu“, – sakė Latvijos užsienio reikalų ministerijos atstovas spaudai Raimondas Jansonas.

Kiek anksčiau Latvijos universiteto Matematikos ir informatikos instituto Tinklo paslaugų skyrius (NIC), „lv“ domeno administratorius, sustabdė portalo sputniknews.lv, kuriame nuo praėjusio mėnesio buvo skelbiami agentūros „Sputnik“ straipsniai rusų ir latvių kalbomis, veiklą.

Rusijos užsienio reikalų ministerija šį sprendimą pavadino „akivaizdžia cenzūra“ ir pareiškė, kad „Rusijos žiniasklaida laikosi aukščiausių profesionalumo ir etikos standartų“.

Ryga, „esant tyliam pagrindinių žmogaus teisių organizacijų neveikimui, vėl ignoruoja savo įsipareigojimus pagal Konvenciją užtikrinti žiniasklaidos pliuralizmą ir žodžio laisvę, toliau puldama Rusijos žiniasklaidą Latvijoje“, – pažymima Rusijos pareiškime.

NIC sprendimą sustabdyti sputniknews.lv veiklą priėmė gavęs Latvijos užsienio reikalų ministerijos laišką, kuriame atkreipiamas dėmesys į tai, kaip „Sputnik“ nušviečia įvykius Ukrainoje ir nuolat neigia šios šalies teritorinį vientisumą. Be to, R. Jansonas pabrėžė, kad „Sputnik“ vadovas Dmitrijus Kiseliovas yra asmenų, kuriems Europos Sąjunga taiko sankcijas, sąraše. Laiške taip pat teigiama, kad šių normų pažeidimai gali užtraukti baudžiamąją atsakomybę.

Kijevas ir Vakarai jau ne kartą kaltino Maskvą, kad ši vykdo „informacinį karą“, siekdama pateisinti savo paramą prorusiškiems separatistams Ukrainos rytuose.

2014 metais sukurta „Sputnik“ multimedijos tarnyba, kurios būstinė yra Maskvoje, turi centrus daugiau kaip dešimtyje šalių, portalus daugiau kaip 30 kalbų bei naujienų tarnybas, veikiančias 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę, anglų, arabų, ispanų ir kinų kalbomis.

AFP, BNS, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"