TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Lengva būti burtininku

2011 08 27 0:00

Lietuvoje labai populiarūs burtai, būrimai, astrologai, ekstrasensai. Kai kurie net bando ateiti į valdžią. Ispanijoje, Italijoje burtininkų taip pat pilna. Anglijoje nėra pilies be vaiduoklių, o Portobelo turguje, Londono centre, dirba keli šimtai būrėjų, yra keletas būrimo namų. Tačiau nė vienoje minėtų šalių niekam neateina į galvą įtraukti kandidatų, bendraujančių su užribiu, į rinkimų sąrašus.

Pasidalykime paslaptimis

Turiu prisipažinti, kad ir pats esu burtininkas. Naudoju burtus ir hipnozę. O kaip kitaip? Išgyvenau du valstybės perversmus, vieną blokadą, keturis karus, du laivo skendimus. Be burtų išlįsti nesudaužyta galva būčiau negalėjęs. Dabar raganauti gelbstint savo kailį netenka, tad burtus ir hipnozę naudoju retai.

Bet įbridau į devintą dešimtį. Nežinau, kiek dar liko, manau, nedaug. Todėl nutariau pasidalyti būrimo ir raganavimo paslaptimis, kad galėtų pamėginti ir kiti. Pelningas verslas.

Būrimo esmė - įkvėpti žmogui pasitikėjimą. Tada jis nustoja bijojęs, nestabdo savęs, žodžiai plaukia savaime. Žmogus liaujasi kontroliuoti savo kūno kalbą - daug svarbesnį informacijos šaltinį nei žodžiai.

Sukurkite patalpoje malonią, intymią atmosferą. Savo autoritetą ir patirtį pabrėžkite vienu ar dviem nesuprantamais paveikslais, ne katalikiškais rožiniais ant stalo. Pastatykite dvi ar tris spintas knygų, patogią sofą arba porą gerų, nenutrintų fotelių prie žemo staliuko.

Piešti ereliai skraido

Namie turiu Egipto faraonų erelį, išpieštą ant papiruso. Vienas svečias priėjęs ilgai žiūrėjo, o paskui susijaudinęs pasakė: "Jaučiu tūkstančių metų energiją. Ji tiesiog sruvena į mane." Tą paveiksliuką už grašius nusipirkau Kairo gatvėje. Jų ten buvo kaip blynų.

Burtų kambarį šiek tiek pritemdykite, uždekite žvakę arba mažų žvakučių sietyną, pasmilkykite neįkyraus kvapo smilkalų. Svarbiausia - rodykite klientui palankumą ir draugiškumą. Geriausia, jei iš tikro jį jaustumėte. Nereikėtų vaidinti. Paaiškinkite atėjusiajam, kad jei nori pagalbos, turite bendradarbiauti.

Kalbėkite ramiai, bet ne monotoniškai, nekryžiuokite rankų ir kojų (uždarumas, atsiribojimas), maloniai šypsokitės, dažnai pažvelkite į akis, o klausydamas, ką kalba atėjusysis, truputį palenkite galvą - tai rodo dėmesį. Paaiškinkite, kad suprantate, kokį sunkumą jis nešiojasi širdyje (o kam nesunku). Širdis klientui labiausiai rūpi. Galite pasakyti, kad nesate burtininkas, tiesiog turite gerą intuiciją (žmonės dabar protingi) ir norite šį talentą panaudoti kitų labui. Nepakenktų pridurti, jog visi turi intuicijos dovaną, tik dvasinėmis pratybomis ją dar reikia ištobulinti.

Kad apsisaugotumėte nuo klaidų, įspėkite, jog mediumai (galite taip save vadinti) negali atspėti ateities visai be klaidų. "Net ir Šarūnas Jasikevičius ne visada pataiko į krepšį", - pareikškite autoritetingai, su atlaidžia šypsena. Tuo pasakysite, kad esate būrimo meistras, o klientas nepastebės, jog giriatės.

Yra septynios temos, kuriomis žmonės labiausiai nori šnekėtis. Tai - meilė, sveikata, pinigai, darbas, kelionės, mokymasis ir ambicijos. Jeigu norite būti geras žynys, laikykitės šių temų, klausinėkite apie jas. Sudarysite nuostabaus, dėmesingo pašnekovo įspūdį. Pokalbį pradėkite pareiškimu, kurį kiekvienas prisitaikys sau. Tai astrologinių pranašysčių technika. Pavyzdžiui: "Esate labai rūpestingas. Pirmas skubate į pagalbą, bet būna akimirkų, kai pastebite savyje egoizmo. Viską sudėjus į krūvą esate ramus, kuklus žmogus, tačiau panorėjęs gebate būti sambūrio siela." Žingsnis į vieną pusę, žingsnis - į kitą. Visada du teigimai.

"Kartais jausmus rodote pernelyg nuoširdžiai, per daug atsiveriate. Mokate tinkamai įvertinti padėtį, o savo nuomonę keičiate tik gavęs svarių įrodymų. Naujoje aplinkoje, kol neperprantate situacijos, elgiatės atsargiai. Taip įgaunate pasitikėjimo." Tačiau galima kalbėti ir kitaip: "Kortos (gali būti kavos tirščiai, vištos viduriai ir pan.) aiškiai rodo, kad esate žmogus, kuriuo galima pasitikėti (kas prieštaraus?). Nesate šventas, nesate tobulas, bet sugebate būti geras bičiulis. Mokate susivaldyti. Kiti mano, jog esate žmogus, jaučiantis gyvenimo pulsą. Tačiau kartais būnate sutrikęs, nežinote, ko griebtis. Norėtumėte būti labiau mėgstamas, norėtumėte daugiau laisvės santykiuose su žmonėmis." Dar galima pridurti: "Turite išminties, kurios iš knygų negausi. Tokios išminties duoda tik gyvenimas."

Jei perpratote pokalbio esmę, eikime toliau. Kadangi žmogus kreipiasi turėdamas kokią nors bėdą, reikia surasti jos priežastį. Žiūrėdamas į akis susirūpinęs paklauskite: "Ar nenešiojate mirusiojo papuošalų? Ar nelaikote namie vaistų, kurių terminas pasibaigęs? Sugedusio laikrodžio? Sugedusios elektronikos? Pasenusių užrašų ant šaldytuvo ar prie telefono? Raktų, nežinia nuo kokių durų ar spynų?" Ne klauskite, o tvirtinkite įdėmiai žiūrėdamas į akis: "Vaikystėje buvo nelaimingas atsitikimas? Gal susijęs su vandeniu, taip? Namie turite nedėvimų drabužių, taip? Turite auskarą, kuriam trūksta poros?" Ir taip toliau.

Žmonės trokšta kalbėti

Kontaktą jau užmezgėte. Atėjo laikas daugiau sužinoti apie klientą. Bet klausimus galima užduoti tik paslepiant juos teiginiuose. "Esu teisus, tiesa? Tai su jumis susiję?" - pasiteiraukite parodydamas, kad jums tai labai rūpi.

Mulkinimo nepavyks išvengti. Kalbėdamas vartokite daug paslaptingų ezoterinių (suprantamų tik išrinktiesiems), mįslingų posakių. Klientas juos supras kaip norės. Jis vis mažiau suvoks, kodėl magas daro vienokias ar kitokias išvadas, ir įsitikins, kad kalbasi su autoritetingu, paslaptis žinančiu žmogumi. Užuominos apie "senovės knygas" ar "Egipto išminčius" sukels norą bendradarbiauti, išsklaidys abejones.

Pasiekęs šį etapą lengvai išspausite iš kliento informacijos apie jį patį, bet pateiksite ją kaip savo - juk esate žynys. Pasakykite, kad kortos, žvaigždės ar kavos tirščiai leidžia suprasti padėtį keleriopai, ir paklauskite (painūs ezoteriniai žodžiai, iš amžių glūdumos einanti išmintis jau sujaukė jam protą), kuri versija realiausia: "Ši kombinacija leidžia manyti taip, o štai šita - anaip. Ženklai rodo, kad dabar reikia teikti pirmenybę asmeniniam tikslui, paskui - meilės reikalams. Nežinau, ar jums tai suvokiama..."

Taip suteiksite klientui progą pačiam viską iškloti apie save, o jūs tik pasakysite savo nuomonę ir... padarysite žmogų laimingą.

Nešvaistykite nuo raganavimo laisvo laiko senų burtų knygoms skaityti. Geriau susiraskite taikomosios psichologijos knygų ir literatūros apie kūno kalbą (yra išleista ir lietuviškai). Aš naudojuosi žurnalu "Skeptic" ir Michaelo Shermerio straipsniais.

Jeigu tėveliai žada atsivesti sutrikusią, nežinančią, kur mokytis, atžalą, pasidomėkite, ką šiuo metu labiausiai veržiasi studijuoti Lietuvos abiturientai. Leiskite klientui pačiam papasakoti apie save. Panaudokite testus žmogaus polinkiams nustatyti. Jie iš tikrųjų gali padėti.

Kad ir kaip gerai būtumėte įvaldęs žynio amatą, niekada neužmirškite paprastų bendravimo taisyklių. Būkite mandagus. Jeigu yra už ką pagirti - pagirkite. Visada sakykite klientui tai, ką jis nori išgirsti. Pavyzdžiui: "Rasite didelę meilę. Finansinės problemos išsispręs, nes esate darbštus, nepriklausomas ir išmintingas." Tokius žodžius reikia ištarti, kai žmogus atsiskleis.

Būtinai skaitykite horoskopus. Jie rašomi meistriškai. Išmokys kalbėti su klientu.

Praėjo nemažai laiko, o didžioji meilė taip ir neatėjo? Nieko baisaus. Žmonės atsimena pranašystes, kurios išsipildė, o ne prašovusias pro šalį. Net jei pasakysite ką nors nei į tvorą, nei į mietą, irgi nieko baisaus. Juk pirmiausia paaiškinote, kad šimtaprocentinių pranašysčių nebūna. Jei klientas ginčysis, tvirtins, jog suklydote, atlaidžiai šypsodamasis pasakykite, kad kalbėjote apie tolimą praeitį arba tolimą ateitį. Mandagiai leiskite suprasti - klientas turėtų gėdytis savo skylėtos atminties.

Jeigu atsiranda nemalonios tylos minutė, kai neturite, ką pasakyti, pareikškite, kad ryšys su anuo pasauliu trūkinėja. Dar geriau - apkaltinkite klientą. Pasakykite, kad šis turi labiau stengtis.

Linkiu sėkmės naujoje veikloje. Šios profesijos bedarbių nebūna.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"