TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Magnatas pasirinko įpėdinį

2007 12 19 0:00
J.Murdochas patenkintas įtakingo tėvo sprendimu.

AFP/Scanpix nuotrauka

Įtakingo žiniasklaidos magnato Ruperto Murdocho sūnus Jamesas Murdochas tapo "News Corporation" vadovu Europoje ir Azijoje. Tačiau tai toli gražu ne vienintelė permaina R.Murdocho imperijoje.

Netikėtai pakilęs "News Corporation" karjeros laiptais jauniausias R.Murdocho sūnus Jamesas nuo šiol diktuos tendencijas Didžiosios Britanijos žiniasklaidai. Britų dienraščio "The Times" redaktorius Robertas Thomsonas persikels į Niujorką ir taps "The Wall Street Journal" leidėju. Na, o vienas įtakingiausių žmonių britų žiniasklaidos rinkoje Lesas Hiltonas, pelnęs neregėtą R.Murdocho pasitikėjimą, vadovaus "Dow Jones". Tačiau Didžiosios Britanijos spaudoje jau pasigirdo nuogąstavimų, kad skirdamas "savo" žmones į atsakingas pareigas R.Murdochas siekia dar griežčiau kontroliuoti pasaulio žiniasklaidą.

34 metų Jamesas Murdochas vadovaus "News International UK", "Sky Italia", Azijos palydovinės televizijos atšakai "Star TV" ir "News Corporation Europe". Jam taip pat bus pavaldūs tokie įtakingi dienraščiai kaip "The Wall Street Journal Europe", "The Times" ir "The Sun". Pats jis apie naujas pareigas kalba taip: "Labai džiaugiuosi, kad man patikėta vadovauti "News Corporation" Europoje ir Azijoje."

Nuo 2003 metų Jamesas Murdochas ėjo televizijos įmonės "BSkyB" generalinio direktoriaus pareigas (pagrindinis šios įmonės akcijų paketas priklauso "News Corporation"). Dabar "BSkyB" vadovaus jos finansų direktorius Jeremy Darrochas, tačiau J.Murdochas taip pat ją kontroliuos.

Senasis žiniasklaidos magnatas R.Murdochas negali atsidžiaugti savo sūnaus gabumais: "Jamesas talentingas ir patikimas. Retas subega taip gerai suprasti tarptautinį kontekstą. Tikiu, kad jo neįkainojama patirtis pagerins bendrovės veiklos rezultatus. Jis pakeitė "Sky" - dabar ši televizijos kompanija - vertingiausia Europoje ir sparčiai plečiasi Didžiosios Britanijos telekomunikacijų rinkoje."

"News Corporation" tikisi, kad naujas vadovas modernizuos grupės valdymą, pagerins jai priklausančių "News International UK", "Sky Italia", "STAR Group" ir "News Corporation Europe" darbą.

R.Murdocho korporacijai "News Corporation" dar priklauso "Fox News Channel", laikraštis "The New York Post", "Fox Hollywood" kino studijos, televizijos transliuotojų tinklas ir sparčiai besiplečiantis interneto tinklas "MySpace".

Permainos korporacijoje prasidėjo prieš kelis mėnesius, kai R.Murdochas už 5,6 mlrd. JAV dolerių įsigijo laikraštį "The Wall Street Journal" leidžiančią "Dow Jones and Company". Naujuoju šios bendrovės vadovu jis paskyrė Lesą Hintoną. "Labai tikiu, kad jo energija, atsidavimas ir įžvalgumas padės "Dow Jones" ir "The Wall Street Journal" išnaudoti visą potencialą ir tapti pirmaujančiu pasaulyje verslo informacijos šaltiniu", - kalbėjo R.Murdochas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"