TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Pareiškusi, kad reklamose nevaizduos gėjų porų, kompanija grumiasi su boikotu

2013 09 27 15:58
AFP/Scanpix nuotrauka

Makaronų gamintoja "Barilla" penktadienį grūmėsi su raginimais boikotuoti jos produkciją dėl kompanijos vadovo pastabų, kas jis reklamose niekada nevaizduos gėjų porų.

"Barilla", viena didžiausių Italijos makaronų gamintojų, eksportuojanti savo produkciją į visą pasaulį, kurios apyvarta pernai siekė 3,9 mlrd. eurų, socialiniuose tinkluose išplatino atsiprašymą.

"Nors negalime panaikinti nesenų pastabų, galime atsiprašyti. Visų savo draugų, šeimos, darbuotojų ir partnerių, kuriuos įskaudinome ar įžeidėme, atsiprašome", - savo "Facebook" puslapyje JAV paskelbė ši šeimai priklausanti kompanija.

Vienas komentatorius atsakė: "Aš esu italas, esu gėjus, esu teisėtai susituokęs su vyru, turiu tris įvaikius. Vakar vakarienei valgiau "Barilla" makaronų. Šiandien, rytoj ir visada rinksiuosi kitos kompanijos makaronus. Viso gero, "Barilla"! Tu pralaimėjai!"

Skandalas kilo po kompanijos vadovo Guido Barillos trečiadienio interviu radijui, kuriame jis sakė, kad klientai, į kuriuos orientuojamasi, yra "klasikinė šeima".

"Mūsų kultūra kiek kitokia. Mums kanoninės šeimos koncepcija lieka viena pagrindinių verslo vertybių", - sakė jis.

Paklaustas, ar kada nors svarstytų galimybę į vieną televizijų reklamų įtraukti gėjų porą, jis atsakė: "Mes to nedarysime, nes mūsų šeima - tradicinė."

"Jei (gėjams) patinka mūsų makaronai ir mūsų komunikavimas, jie gali juos valgyti. Jei jiems jie nepatinka, jei jiems nepatinka, ką sakome, jie gali valgyti kitus makaronus", - pridūrė jis.

Tie komentarai sulaukė paniekos ir pašaipų socialinėje žiniasklaidoje, kur kairieji aktyvistai ėmė parodijuoti kompanijos šūkį "Kur yra "Barilla", ten yra namai".

Vienoje reklamos parodijoje "Twitter" buvo parašyta: "Kur yra "Barilla", ten yra homofobija". Kitas įrašas skelbė: "Kur yra mano namai, ten nėra "Barilla".

Guido Barilla pabrėžė, kad pats asmeniškai nėra "homofobas" ir pritaria gėjų santuokoms, bet atskyrė tai nuo to, ką kompanija nori parodyti savo televizijos reklamose.

Jo pastabos atkreipė politinio korektiškumo sargų dėmesį į italų reklamos pasaulį, kuriame dominuoja tradicinis šeimos modelis - kaip sako kairieji aktyvistai, "jau beviltiškai pasenęs".

"Turime įveikti stereotipus", - sakė Italijos parlamento pirmininkė Laura Boldrini per anksčiau šią savaitę įvykusią konferenciją, dar prieš skandalą dėl "Barilla".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"