TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Paskelbti „Germanwings“ lėktuvo antrosios juodosios dėžės duomenys

2015 04 03 15:15
AFP/Scanpix nuotrauka

Informacija iš antrosios juodosios dėžės, rastos Vokietijos oro bendrovės „Germanwings“ lėktuvo sudužimo vietoje Prancūzijos Alpėse, patvirtina, kad lainerio antrasis pilotas veikė sąmoningai, penktadienį paskelbė tyrėjai.

„Pirmasis nuskaitymas rodo, kad kabinoje buvęs pilotas nustatė autopilotą, kad lėktuvas nusileistų į 30 metrų aukštį“, – sakoma Prancūzijos aviacijos katastrofų tyrimų agentūros BEA pranešime.

„Vėliau, lėktuvui leidžiantis, pilotas kelis kertus pakeitė autopiloto nustatymus, kad padidintų lėktuvo greitį“, – pridūrė tyrėjai.

Buvo sąmoningas iki galo

Naujausia informacija atrodo patvirtinanti teoriją, kad antrasis pilotas Andreasas Lubitzas tyčia sudaužė savo lėktuvą kalnuose. Per tą katastrofą žuvo visi 150 laineryje „Airbus 320“ buvusių žmonių.

Ketvirtadienį paaiškėjo, kad A.Lubitzas iš anksto ieškojo internete informacijos apie savižudybes ir lėktuvų pilotų kabinų duris.

Vokietijos prokurorai sakė, kad dokumentuose apie A.Lubitzo sveikatos būklę, kai jis dar nebuvo gavęs piloto licencijos, buvo minimi „suicidiniai polinkiai“.

Tuo tarpu „Germanwings“ pirminė bendrovė „Lufthansa“ patvirtino žinojusi, kad prieš šešerius metus, kai A.Lubitzas dar nebuvo baigęs pilotų kursų, jis patyrė „gilią depresiją“.

Marselio prokuroras Brice'as Robinas pabrėžė, kad Prancūzijos tyrėjai laikosi nuomonės, jog antrasis pilotas buvo sąmoningas iki pat akimirkos, kai lėktuvas rėžėsi į kalno šlaitą. Jis taip pat tikriausiai kelis kartus išjungė pavojaus signalą dėl per didelio greičio.

Didino greitį

Prancūzijos aviacijos katastrofų tyrimo agentūra penktadienį nurodė, kad Vokietijos oro bendrovės „Germanwings“ antrasis pilotas kelis kartus padidino lainerio „Airbus 320“ greitį, nustatęs jo autopilotą žemėjimo režimu paskutinėmis akimirkomis prieš įsirėžiant į Alpių kalnų šlaitus.

Agentūra BEA pranešime sakoma, kad tyrėjai pradėjo tirti ketvirtadienį katastrofos vietoje rastos antrosios juodosios dėžės, įrašinėjusios lėktuvo skrydžio duomenis, informaciją.

Pasak tyrėjų, preliminari analizė rodo, kad antrasis pilotas A.Lubitzas nustatė lėktuvo autopilotą žemėjimo režimu, o vėliau kelis kartus jį koregavo, padidindamas lainerio greitį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"