TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Pradeda kovą su blogu įvaizdžiu

2010 02 22 0:00

Izraelio vyriausybė sieks pakeisti šalies įvaizdį užsienyje. Kuriam laikui valstybės viešųjų ryšių agentais taps ir izraeliečiai.

Viešųjų ryšių kampanijos pradžia sutapo su tarptautiniu skandalu, kilusiu dėl "Hamas" pareigūno žmogžudystės Dubajuje, ir Izraelio šnipų vaidmeniu šioje istorijoje. Tarptautinėje erdvėje Izraeliu vis dar piktinamasi dėl praėjusių metų karinių operacijų Gazos ruože. Šalis kelia nepasitenkinimą ir dėl blogo elgesio su palestiniečiais, dėl žydų gyvenviečių statybų Vakarų krante.

Tad galiausiai valdžia ėmėsi veiksmų. Oro uostuose šalies gyventojams dalijami lankstinukai, kuriuose rašoma: "Ar jums neatsibodo, kaip esate vaizduojami pasaulyje? Jūs galite tai pakeisti." Panašios žinutės skamba televizijoje besisukančiose reklamose, specialiai kampanijai sukurtas ir tinklalapis. Anot informacijos ministro Yuli Edelsteino, visuomenės nuomonės apklausa parodė, kad devyni iš dešimties Izraelio gyventojų mano, jog jų šalis turi prastą reputaciją užsienyje.

Tiesa, atrodo, patys žydai kaip reikiant nesupranta, kokios iš tikrųjų blogos reputacijos priežastys. Sukurtuose reklaminiuose klipuose galima pamatyti vaizdelių, kuriuose britų žurnalistas pasakoja, kad pagrindinė transporto priemonė Izraelyje - kupranugaris. Arba ispanų korespondentas tvirtina, jog izraeliečiai mėgsta kepti mėsą lauke, nes neturi virtuvių. Tačiau vargu ar užsieniečiai vieną labiausiai apsiginklavusių šalių pasaulyje laiko esant tokią primityvią.

Kampanija bus siekiama parodyti, kad Izraelis - technologiškai pažangi valstybė, visuomenė - įvairi, o valdžia nėra regioninio konflikto šaltinis. Pabrėžiama, kad šalis prisidėjo ir prie kai kurių patobulinimų žemės ūkio srityje, tarkim, išrado vyšninių pomidorų veislę.

"Kampaniją lėmė nuoširdi baimė, kad Izraelis netinkamai pristatomas užsienyje, kartais ir labai pagiežingai. Tai suprantama, bet, manau, ir naivu. Dalis informacijos tiesiog juokinga, jaučiu bolševikinį mentalitetą, bandant kiekvieną pilietį paversti nemokamu valstybės tarnautoju", - kampanijos minusus vardijo politologas Shlomo Avineri, dirbantis Hebrajų universitete Jeruzalėje. Valdžia tik probėgšmiais užgriebia pagrindines bėdas, tad abejojama veiksmų efektyvumu. Ben Guriono universiteto profesorius Danas Caspi prisiminė, kaip 1967 metais po karo, kurio metu Izraelis užgrobė Egipto, Sirijos ir Jordano teritorijas, tuometis premjeras Levi Eshkolas sukvietė tarptautinius ekspertus. Šie turėjo patarti, kaip pagerinti staiga pablogėjusį šalies įvaizdį. Gana ilgai galvoję ekspertai pateikė tik vieną rekomendaciją: išeiti iš tų teritorijų. Anot D.Caspi, nuo to laiko mažai kas pasikeitė ir valstybei pirmiausia reiktų susitvarkyti viduje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"