TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Radijas „Echo Moskvy“ sulaukė spaudimo dėl Ukrainos

2014 11 06 18:08
AFP/Scanpix nuotrauka

Rusijos radijo stoties „Echo Moskvy“ vyriausiasis redaktorius ketvirtadienį įsivėlė į konfliktą su transliuotojo savininkais dėl vieno pagrindinių laidų vedėjų atleidimo už įvykių Ukrainoje pateikimą; tai dar vienas spaudimo šalies žiniasklaidai pavyzdys.

„Echo Moskvy“ – nepriklausoma radijo stotis, išsiskirianti savo nepriklausoma pasaulėžiūra, tačiau iš dalies priklausanti valstybės kontroliuojamai Rusijos žiniasklaidos holdingo bendrovei „Gazprom Media“, yra viena iš likusių nedaugelio žiniasklaidos priemonių, garsėjančių kritiškais reportažais apie Kremlių.

Ketvirtadienį bendrovės direktorius netikėtai atleido vieną pagrindinių „Echo Moskvy“ radijo laidų vedėjų Aleksandrą Pliuščevą, kuris praėjusią savaitę paruošė skandalingą programą apie Ukrainos konfliktą.

„Sprendimas nutraukti kontraktą su „Echo Moskvy“ laidų vedėju Aleksandru Pliuščevu priimtas todėl, kad šis žurnalistas pažeidė priimtinas moralės ir etikos normas“, – sakoma „Gazprom Media“ pareiškime, kurį paskelbė Rusijos naujienų agentūros.

„Šis žurnalistas „ignoravo žurnalistų profesinės etikos normas“, kurios reikalauja gerbti „piliečių teises, interesus ir orumą“, nurodoma pareiškime.

Tuo tarpu A.Pliuščevas radijui sakė, kad prieš atleidimą buvęs iškviestas pas stoties direktorių dėl spalio 29 dienos programos apie Ukrainos karius, kovojančius su prorusiškais separatistais prie Ukrainos rytinio Donecko miesto esančiame oro uoste.

Vėliau, Rusijos žiniasklaidos kontrolės tarnybai paskelbus oficialų įspėjimą stočiai dėl programos, kurioje „yra karo nusikaltimus pateisinančios informacijos“, transliavimo, ši laida buvo išimta iš radijo stoties interneto archyvo.

„Echo Moskvy“ vyriausiasis redaktorius Aleksejus Venedikovas, kuriam iki šiol pavykdavo išlaikyti nepriklausomą stoties poziciją, atsisakė atleisti A.Pliuščevą ir pradėjo viešą ginčą su savo vadovybe.

„Aleksejus Pliuščovas dirbs toliau“, – pareiškė A.Venediktovas, kurį cituoja „Echo Moskvy“.

„Gazprom Media“ priklauso 66 proc. stoties akcijų.

Tuo tarpu bendrovės generalinis direktorius Michailas Lesinas naujienų agentūrai „RBK“ sakė, jog norėtų atleisti pati A.Venediktovą – visuomenėje gerbiamą žurnalistą, vadovaujantį radijo stočiai jau 14 metų.

Rusijos nepriklausoma žiniasklaida šiuo metu patiria didžiulį spaudimą – keli leidiniai keičia savo pažiūras, kiti jau dvejus metus yra persekiojami už savo kritišką požiūrį į Kremlių.

Dėl Ukrainos konflikto anksčiau buvo „de facto“ uždarytas patikimas naujienų portalas lenta.ru, kurio vadovė buvo atleista kovą. Protestuodami darbą paliko ir kiti svetainės darbuotojai, o vėliau pradėjo naują projektą, kurio administravimas vykdomas iš Latvijos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"