TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Rumunija ir Ukraina "blokavo" D.Rogoziną Padniestrėje

2014 05 10 15:50
D.Rogozinas en.ria.ru nuotrauka

Rusijos prezidento specialusis atstovas Padniestrėje, vicepremjeras Dmitrijus Rogozinas, kuris lankosi Tiraspolyje, pasiskundė, kad Ukraina ir Rumunija neleidžia skristi jo lėktuvui šių valstybių oro erdve.

„Pareikalavus Junginėms Valstijoms, Rumunija uždarė mano lėktuvui oro erdvę. Ukraina vėl manęs nepraleidžia. Kitą kartą skrisiu Tu-160“, – parašė D.Rogozinas savo „Twitter“ paskyroje šeštadienį.

Tupolevo lėktuvas Tu-160 yra strateginis bombonešis.

Kitoje savo paskyroje, socialiniame tinkle „Facebook“, jis pateikė Ukrainos atsakymo tekstą. „Leidimai oro bendrovės „RusJet“ (RSJ) skrydžiams nebus išduodami dėl šiurkštaus naudojimosi Ukrainos oro erdve taisyklių pažeidimo, būtent – tūpimo uždarame Simferopolio oro uoste“, – sakoma šiame tekste.

Vis dėlto, vėliau D.Rogozinas „Twitter“ paskyroje parašė apie savo išvykimą: „Išskrendu nepaisydamas draudimo“.

Anksčiau buvo pranešta, kad ketvirtadienį, gegužės 8 dieną, D.Rogozino lėktuvui neleista kirsti Ukrainos oro erdvės.

„Pasirodo, mums skristi iki Kišiniovo (trunka) pusketvirtos valandos. Per Bulgariją ir Rumuniją. Ukraina savo oro erdvės kirsti neleidžia. Gerai, kad Ukraina – ne Rusija, tektų skristi aplink ilgiau kaip 20 valandų“, – parašė D.Rogozinas „Twitter“ paskyroje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"