TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Rusija uždraudė „Amerikos balso“ transliaciją

2014 04 09 20:21
top-10-list.org nuotrauka

Rusija uždraudė JAV finansuojamos radijo stoties „Amerikos balsas“ (Voice of America) transliacijas, trečiadienį pranešė valstybinės žiniasklaidos vadovų, pavadindamas transliacijas „brukalu mūsų radijo bangose“.

Dmitrijus Kiseliovas, Rusijos federalinės informacijos agentūros „Rossija segodnia“ direktorius, pareiškė, kad sutartis dėl „Amerikos balso“ retransliavimo AM bangomis nebus atnaujinta.

„Rossija segodnia“ nedirbs su „Amerikos balsu“, – pareiškė D.Kiseliovas, kurį cituoja naujienų agentūra „RIA Novosti“.

D.Kiseliovas yra įtrauktas į Europos Sąjungos ir JAV patvirtintą asmenų sąrašą, kuriems uždrausta įvažiuoti į ES teritoriją ir kurių sąskaitos Europos bankuose įšaldytos. Šie asmenys yra kaltinami prisidėję prie Rusijos įvykdytos Ukrainai priklausančio Krymo pusiasalio aneksijos. D.Kiseliovas veda savaitinę laidą per valstybinę televiziją.

„Lyg jie transliuotų iš ano pasaulio, arba bent jau iš pasaulio, kurio jau nėra“, – sakė D.Kiseliovas kalbėdamas apie JAV finansuojamo Laisvės radijo stotį, kurią Rusijoje tebetransliuoja jos partnerė.

„Tokias stotis laikau brukalu mūsų dažniuose“, – sakė jis.

„Jos neturi nieko bendra su kalbos laisve“, nes šiose stotyse „nėra nieko tikra“, kalbėjo D.Kiseliovas.

JAV žiniasklaidą prižiūrinti Transliuotojų taryba praėjusią savaitę pranešė, kad D.Kiseliovas sustabdė bendradarbiavimą su „Amerikos balsu“.

Pasak jos, D.Kiseliovas atsiuntė stočiai laišką, kuriame buvo vienas sakinys: „mes neketiname bendradarbiauti“, ir pranešama, kad kontraktas nebus atnaujintas.

2006 metais Rusijos reguliuotojai privertė nacionalines stotis liautis transliavus „Amerikos balsą“; tai buvo padaryta politiniais motyvais.

Vis dėlto ši stotis toliau veikė Maskvoje vietinio radijo AM dažniu, susitarus su „Voice of Russia“, valstybine stotimi, kurią dabar kontroliuoja D.Kiseliovo konglomeratas.

„Radio Liberty“ („Laisvės radijas“), kurį finansuoja JAV Kongresas, kol kas dar veikia Rusijoje kaip „Radio Svoboda“, transliuojanti per partnerių stotį FM dažniu ir populiariame tinklalapyje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"