TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Rusijoje kilo sąmyšis dėl klaidingo pranešimo apie V.Putino sąjungininko atleidimą

2013 06 20 12:31
Vladimiras Jakuninas (dešinėje). AFP/Scanpix nuotrauka

Rusijoje ketvirtadienį kilo sąmyšis, kai nežinomas kompiuterinis įsilaužėlis sugebėjo įtikinti pagrindines šalies naujienų agentūras, jog vienas iš artimiausių prezidento Vladimiro Putino sąjungininkų buvo atleistas iš pareigų.

Žinia apie Rusijos geležinkelių vadovo Vladimiro Jakunino atstatydinimą trečiadienio vakarą buvo paskelbta trijų didelių naujienų agentūrų nepaprastuosiuose pranešimuose, kai jos gavo elektroniniu paštu išplatintą žinutę, labai panašią į vyriausybės oficialų pranešimą spaudai.

Vienintelė problema - jog apie tą žingsnį nieko nežinojo nei vyriausybė, nei Kremlius ir kad tas pranešimas buvo suklastotas.

Šis incidentas dar labiau pagilėjo, kai V.Jakunino pavaduotojas Aleksandras Mišarinas pareiškė vienai regioninei naujienų agentūrai sulaukęs malonios žinios apie jo paskyrimą į Rusijos geležinkelių vadovo postą.

"Taip, galite mane pasveikinti, - A.Mišarinas sakė portalui UralPolit.ru, kai buvo paklaustas apie jo "paaukštinimą".

Pareigūnai raudonavo iš sutrikimo ir pykčio.

Įtūžęs V.Jakuninas, kuris buvo minimas kaip tikėtinas įpėdinis V.Putinui, kai prezidentas baigė savo antrąją kadenciją 2008 metais, pareiškė naujienų agentūrai "Prime", kad "ketina išsiaiškinti", kad atsakingas dėl to pranešimo.

"Išsiaiškinsiu - pavartojau didelę dozę "sužvėrėjimo" tablečių", - sakė jis.

Vėliau jis sakė naujienų agentūrai "Interfax": "Pasaulyje niekas nevyksta šiaip sau. Reiškia, kažkam to reikėjo."

Vyriausybės atstovė Natalija Timakova nurodė "Interfax", kad vyriausybė ketina į kaltųjų paiešką įtraukti Federalinę saugumo tarnybą (FSB).

N.Timakova atkreipė dėmesį, kad suklastotame pranešime spaudai buvo "gramatinių klaidų". Iš atstovės žodžių buvo galima suprasti, kad ji priekaištauja tarpusavyje smarkiai besivaržančioms naujienų agentūroms, jog jos prarijo apgavikų pametėtą jauką.

Žiniasklaidos pranešimuose sakoma, kad IP adresas, iš kurio buvo gauta ta elektroninio pašto žinutė, priklauso vienai bendrovei, registruotojai Irkutsko regione.

Tuo tarpu Rusijos laikraščiams šis incidentas ketvirtadienį davė daug peno diskusijoms.

"Vladimiras Jakuninas atleistas nei iš to IP adreso, - verslo dienraštis "Kommersant" skelbė savo pirmajame puslapyje. - Rusijos geležinkelių vadovą 30 minučių laikė atstatydintu."

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"