TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Rusijos žurnalistai prieš rinkimus skundžiasi spaudimu

2011 12 01 11:15

Dviejų didžiausių Rusijos interneto leidinių žurnalistai pareiškė, kad pasitraukia iš pareigų, nes viršininkai pareikalavo sušvelninti Vladimiro Putino ir jo partijos veiklos nušvietimą prieš parlamento ir prezidento rinkimus.

"Gazeta.ru" ir Rusijos informacijos agentūros (RIA) "Novosti" savininkai ir redaktoriai neigia spaudimą ir sako, kad permainos niekaip nesusijusios su politika, o priešingai - padiktuotos siekio atkurti nešališkumą redakcijose ir laikytis įstatymų.

Artimiausią savaitgalį Rusijoje bus renkamas parlamentas, o kovą - prezidentas.

"Vieningoji Rusija" tikisi išsaugoti daugumą Valstybės Dūmoje ir iškėlė į valstybės vadovo postą savo lyderį Vladimirą Putiną, kuriam esant valdžios kritika dingo iš federalinių televizijos kanalų informacinių laidų ir persikėlė spaudinius ir internetą.

Žodžio laisvę internete ne kartą parėmė prezidentas Dmitrijus Medvedevas, atsisakęs pretenzijų į antrąjį prezidento laikotarpį V.Putino naudai.

Trečiadienį apie pasitraukimą iš "Gazeta.ru" pranešė interneto leidinio vyriausiojo redaktoriaus pavaduotojas Romanas Badaninas, kaltindamas viršininkus spaudimu siekiant sušvelninti kritiką "Vieningajai Rusijai" politinio skyriaus, kurį jis kuravo, straipsniuose.

Praėjusį savaitgalį taip pat pasielgė RIA interneto projekto "Novosti" budintis redaktorius Grigorijus Ochotinas, patvirtindamas kaltinimus susirašinėjimo su redaktoriais momentinėmis ekrano kopijomis. Valstybinės agentūros vyriausioji redaktorė Svetlana Mironiuk sakė, kad palikęs darbą žurnalistas neteisingai išaiškino siekį laikytis rinkimų įstatymų, ir pažadėjo apginti RIA dalykinę reputaciją teisme.

Po trijų dienų "Gazeta.ru" atsisakė bendro projekto su teisių gynimo asociacija "Golos" po to, kai jai pažėrė kaltinimų vyriausybės laikraštis ir deputatai, taip pat iš frakcijos "Vieningoji Rusija" kreipėsi į Generalinę prokuratūrą, prašydami patikrinti publikaciją. R.Badaninas trečiadienį agentūrai "Reuters" sakė, kad išėjo iš darbo kaip tik dėl to.

"Formali dingstis buvo tai, kad laikraštis atsisakė iš pradžių aptartos bendradarbiavimo su "Golos" tvarkos. Šis sprendimas buvo priimtas, neatsižvelgiant į mano valią. Neturėdamas galimybės jį pakeisti, aš nusprendžiau, jog nemoralu toliau dėtis, kad nieko neįvyko, ir išėjau iš darbo", - sakė jis.

"Gazeta.ru" akcininko, milijardieriaus Ališero Usmanovo atstovas sakė agentūrai "Reuters", kad R.Badaninas buvo atleistas už nešališkumą, nes priešinosi "Vieningosios Rusijos" reklamos pasirodymui mokamoje vietoje, bet jo netrikdė bendro su teisių gynėjais rinkimų projekto "Pažeidimų žemėlapis" reklaminis skydelis.

"Jeigu politinis projektas nereklamuojamas mokamose vietose, tai atsiliepia visiems. Antraip tai atrodo taip, kad šiuos mes mylime, o tų nemylime. Taip aš suprantu šališkumą ir nešališkumą", - sakė Demjanas Kudriavcevas.

Pasak R.Badanino, "gazeta.ru" vyriausiasis redaktorius Michailas Kotovas nurodė jam vienašališką, "vadovybės" nuomone, rinkimų kampanijos nušvietimą.

"(Man pasakė, jog) vadovybei susidarė įspūdis, kad mūsų pateikiamame parlamento kampanijos nušvietime nepelnytai vyrauja vienos partijos kritika. Buvo pasiūlyta atkreipti dėmesį ir į kitų partijų rinkimų kampanijos pažeidimus, taip pat išsamiau nušviesti "vieningosios Rusijos" nuomonę", - sakė jis.

M.Kotovas, kalbėdamasis su "Reuters", atsisakė atsakyti į klausimą apie ryšius su akcininkais, paaiškindamas, kad nenori pasakoti apie redakcijos "vidaus virtuvę".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"