TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Teismas sugrąžino graikams televiziją

2013 06 19 0:16
Protestuodami prieš visuomeninio transliuotojo uždarymą opozicijos šalininkai jau reikalavo ir pirmalaikių rinkimų Graikijoje. Reuters/Scanpix nuotrauka

ERT darbuotojai džiaugsmingai sutiko teismo sprendimą atnaujinti Graikijos valstybinio visuomeninio transliuotojo darbą, nors daugelis jų netrukus praras darbą.

Graikijos teismas nurodė atnaujinti visuomeninio transliuotojo ERT darbą, bet drauge pritarė ir ministro pirmininko Antonio Samaro planams, jog tai bus mažesnis ir pigesnis transliuotojas. Vykdydama griežto taupymo programą ERT praėjusią savaitę uždarė Graikijos vyriausybė, bet tuo sukėlė ne tik pačių graikų, bet ir Europos Komisijos pasipiktinimą bei masinius protestus šalyje. Iš šio mūšio Graikijos vyriausybė išnešė sveiką kailį, bet liko gerokai nusibrozdinusi. Vyriausybei visuomeninio transliuotojo uždarymas buvo didžiausia šių metų krizė, palikusi gilių įtrūkių koalicijoje. Partneriai iš naujo diskutuos, kaip vėl susitelkti, be to, perskirstys portfelius.

Žinią apie teismo sprendimą audringais plojimais sutiko tūkstančiai žmonių, susirinkusių prie ERT būstinės viename šiauriniame Atėnų priemiestyje. Būstinėje žurnalistai džiūgavo, kad gali tęsti programas, nors daugelis jų mažinant televiziją praras darbą.

Valdančiajai koalicijai vadovaujanti konservatorių Naujosios demokratijos partija teigia, kad ERT buvo labai prastai valdoma, neskaidi ir švaistūnė. Koalicijos partneriai nesutaria, kokia turi būti naujoji ERT. Iki šiol ERT dirbo 2700 žmonių. Kai televizijos signalas buvo išjungtas, darbuotojai laikė užėmę transliuotojo biurus Atėnuose, Salonikuose bei kituose didžiuosiuose miestuose ir toliau savavališkai transliavo internetu, padedant Europos transliuotojų sąjungai bei Graikijos radijo stotims.

Teismo sprendimas paskelbtas praėjus 6 dienoms nuo televizijos uždarymo. Prieš tai A.Samaras jau buvo pasiūlęs laikinai atnaujinti transliuotojo veiklą, kol parlamentas pritars vyriausybės užmojams įkurti naują valstybinį transliuotoją. A.Samaro Naujosios demokratijos partija tvirtina, kad ERT finansuoti kasmet skiriama 300 mln. eurų (per milijardą litų), nors šio kanalo bendras žiūrimumas tesiekia 4 proc. ir yra daugiau nei perpus mažesnis negu jo privačių varžovų.

ERT radijo transliacijos prasidėjo 1938 metais, o televizijos - 1966 metais.

BBC, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"