TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Turistai viliojami nuoga tiesa

2009 11 17 0:00
Pamatyti Rygos įžymybes sostinės svečiai gali turistiniu autobusu.
LŽ archyvo nuotrauka

Latvijos turizmo agentūra sukūrė abejotiną, bet teisingą šūkį: "Lengva atvykti, sunku išgyventi".

Siekdama paskatinti turizmą ir kuo patraukliau pateikti sostinę Rygą Latvijos turizmo agentūra ėmėsi naujos reklamavimo kampanijos. 5 savaičių kampanija kainuoja pusę milijono eurų. Angliškai kalbantiems turistams pasakojama apie istorines Rygos įžymybes ir žiemos malonumus. Miestas siekia atsikratyti vien tik audringo naktinio gyvenimo įvaizdžio.

Tačiau virtinėje lankstinukų įsivėlė apmaudi klaida. Angliškas šūkis skelbia: "Easy to go, hard to live". Tai reiškia "Lengva atvykti, sunku išgyventi". Ironiška, bet tai yra tikra tiesa, turint galvoje giliausią krizę ir sunkumus, kuriuos patiria Latvijos ekonomika. Tik vargu ar organizatoriai kėlė sau tokį tikslą. Akivaizdu, kad vietoj žodžio "live" turėjo būti parašyta "leave". Tuomet tai reikštų "Lengva atvykti, sunku išvykti".

Naują logotipą ir šūkį "Live Riga" sukūrė mažai žinoma vokiečių rinkodaros agentūra "Embassy" dar spalį. Klaidų taisymas dabar atsieina daugiau nei visas projektas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"