Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
PASAULIS

Vatikanas neigia žinias apie popiežiaus ligą

 
2015 10 21 12:14
LaPresse/Stefano Costantino/Scanpix nuotrauka

Italijos žiniasklaida skelbia, kad popiežiui Pranciškui buvo diagnozuotas smegenų auglys. Tačiau Vatikanas tokią informaciją neigia.

Žinią apie tai, kad prieš šešis mėnesius popiežiaus smegenyse gydytojai aptiko mažą tamsią dėmelę, identifikuotą kaip auglys, pranešė Bolonijos dienraštis „Il Resto del Carlino“. Straipsnyje teigiama, kad popiežiaus sraigtasparnis kelis kartus pastebėtas netoli Pisos įsikūrusioje klinikoje. Skelbiama, kad pas popiežių Pranciškų lankėsi ir japonas profesorius Takanori Fukushima, kuris specializuojasi galvos smegenų auglių ir aneurizmų gydyme. Straipsnyje cituojamas neįvardytas klinikos darbuotojas, tikinęs, kad mažo auglio popiežiui nereikės operuoti, jį galima gydyti be chirurginės intervencijose.

Pirmajame laikraščio puslapyje paskelbtas straipsnis sukėlė tokį sąmyšį, kad griežtas paneigimas iš Vatikano, kurį įgarsino Šventojo sosto spaudos tarnybos vadovas tėvas Federico Lombardi, atskriejo po vidurnakčio, rašo Italijos dienraštis „La Stampa“. „Popiežiaus darbotvarkė kaip visada yra intensyvi. Nepagrįstų naujienų skleidimas yra itin neatsakingas ir nevertas dėmesio“, – pareiškė jis. Taip pat priminta, kad netrukus popiežius Pranciškus rengiasi vykti į Afriką.

Netrukus savo poziciją paskelbė ir „Il Resto del Carlino“ atstovas Andrea Cangini. „Neigimas yra suprantamas, jo ir tikėjomės. Ilgai neskelbėme šios naujienos, kad deramai patikrintumėme informaciją. Neturime nė menkiausios abejonės dėl jos patikimumo“, – tikino jis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"