TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Vengrijoje sustabdyta opozicijos laikraščio veikla

2016 10 08 16:33
Budapeštas. AFP/Scanpix nuotrauka

Vengrijoje sustabdyta didžiausio opozicijos laikraščio veikla, šeštadienį pranešė laikraščio savininkai. Tai sukėlė nerimą dėl žiniasklaidos laisvės dešiniųjų pažiūrų ministro pirmininko Viktoro Orbano valdomoje Vengrijoje.

Opoziciniai socialistai „Nepszabadsag“ veiklos sustabdymą pavadino „juoda diena spaudai“ ir šeštadienį prie laikraščio patalpų rengia demonstraciją.

Leidinio savininkai „Mediaworks“ sako, kad laikraščio veikla sustabdyta grynai dėl finansinių priežasčių, nes jis dirba nuostolingai, iki „naujos koncepcijos suformulavimo ir realizavimo“.

„Nepszabadsag“ yra didžiausio tiražo Vengrijos laikraštis, kuris dažnai kritikuoja premjerą V. Orbaną. Pastarojo valdžia yra kaltinama valstybinę žiniasklaidą pavertusi savo ruporu, o didelę dalį privačios žiniasklaidos įsigijo valdžiai artimi oligarchai.

Kalbama, kad ir „Nepszabadsag“ gali būti parduotas, tačiau bendrovė „Mediaworks“, priklausanti vienam austrų žiniasklaidos magnatui, apie pardavimą nekalba.

Vienas „Nepszabadsag“ redaktorius pasakojo, kad žurnalistai ruošė straipsnius pirmadieniui, kai jiems staiga nebeleido patekti į darbo vietas. Vėliau jie sulaukė laiškų, kad laikraščio darbas stabdoma.

„Esame šokiruoti. Tai tarsi perversmas. Žinoma, jie mėgins tai pavaizduoti, kaip verslo sprendimą, tačiau tai netiesa, – sakė savo vardo nenorėjęs skelbti žurnalistas. – Tai didžiulis smūgis tiriamajai žurnalistikai ir spaudos laisvei. „Nepszabadsag“ buvo didžiausia kokybiškų žurnalistų grupė Vengrijoje, kuri mėgino ginti pamatines laisves, demokratiją, spaudos laisvę ir toleranciją.“

„Mediaworks“ laikraštį „Nepszabadsag“ ir kelis kitus leidinius Vengrijoje nusipirko 2014 metais. Bendrovė teigia, kad per pastarųjų dešimt metų laikraščio tiražas esą smuko 74 proc., o nuostoliai pasiekė 16,4 mln. eurų.

Prieš praėjusį sekmadienį Vengrijoje vykusį referendumą dėl ES migrantų perkėlimo programos „Nepszabadsag“ – vienas seniausių Vengrijos laikraščių – išspausdino kelis straipsnius apie skandalus, susijusius su V. Orbanui artimais politikais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"