Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
PASAULIS

Vokietija pavargo būti euro zonos "garvežiu"

 
2012 06 14 14:12

Pasaulio lyderiai neturėtų 'pervertinti' Berlyno galimybių rasti išeitį iš euro zonos skolų krizės, o Europai iš jos išbristi nebus lengva, ketvirtadienį pareiškė Vokietijos kanclerė Angela Merkel.

Kalbėdama parlamente prieš Didžiojo dvidešimtuko (G-20) viršūnių susitikimą, birželio 18-19 dienomis vyksiantį Meksikos mieste Los Kabose, A.Merkel perspėjo, kad Europa negali rinktis lengvo kelio ir "vidutiniškumo", kuris nepadėtų išspręsti esminių problemų.

"Visiems, žvelgsiantiems į Vokietiją tomis dienomis Los Kabose ir laukiantiems (iškilmingo) būgnų tratėjimo bei atsakymo..., sakau - Vokietija yra stipri; Vokietija yra ekonomikos augimo ir stabilumo inkaras Europoje", - pažymėjo A.Merkel.

Tačiau Vokietijos galimybės išgelbėti 17 narių turinčią euro zoną "nėra neribotos", pažymėjo ji, perspėdama "nepervertinti" Berlyno galimybių savarankiškai išspręsti šią krizę.

A.Merkel pripažino, kad Vokietija atsidūrė dėmesio centre, pasaulio lyderiams baiminantis neprognozuojamo euro zonos skolų krizės poveikio globaliajai ekonomikai.

"Skolų krizė bus pagrindinė tema šiame viršūnių susitikime, - sakė ji. - Mūsų šalis bus dėmesio centre - iš tiesų visų akys kryps į Vokietiją, nes esame didžiausia Europos ekonomika ir svarbūs eksportuotojai."

Tačiau Europa kelią iš krizės ras tik sukūrusi tvirtą "politinę sąjungą", suteikiančią mandatą griežčiau koordinuoti ir prižiūrėti Europos Sąjungos (ES) šalių fiskalinę politiką, kad Bendrija įgytų "tvirtą pamatą", aiškino A.Merkel.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"