TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Žurnalas "Intelligent Life" lietuviškai

2009 10 12 0:00
"Intelligent Life" lietuviškos versijos redaktorius O.Lukošius tiki, kad skaitytojų Lietuvoje netrūks.

Nuo spalio 5 dienos Lietuvoje leidžiamas prestižinio Didžiosios Britanijos savaitraščio "The Economist" ketvirtinis žurnalas "Intelligent Life".

Mūsų šalyje šio žurnalo leidybos teises įsigijo bendrovė "Intelligent Media", o projekto partneriu pasirinktas žurnalas "Miesto IQ". "Intelligent Life" yra antrasis "The Economist" leidinys lietuvių kalba - prieš porą metų lietuviškai pasirodė ir "The Economist" metinis žurnalas "Pasaulis ... metais".

Lietuviškojo "Intelligent Life" redaktorius Ovidijus Lukošius, jau redagavęs ir du pirmuosius "The Economist" metinio žurnalo numerius, įsitikinęs, kad naujasis leidinys netruks užkariauti Lietuvos skaitytojų simpatijų. "Itelligent Life" yra tarsi "The Economist" vakariniais drabužiais - toks pat intelektualus ir įžvalgus. Be to, jame išskirtinis dėmesys skiriamas iliustracijoms. Tai - lyg maistas smegenims ir šventė akims", - tvirtino O.Lukošius, kartu sutikęs atsakyti į kelis klausimus apie naująjį leidinį.

- Kas yra "Intelligent Life" skaitytojai Didžiojoje Britanijoje ir kas jais taps Lietuvoje?

- Išplatinus naujieną apie lietuvišką "Intelligent Life" sulaukiau keliasdešimties skambučių, elektroninių laiškų ar žinučių "Facebooke". Rašė verslo partneriai, seniai matyti draugai ir nepažįstami žmonės - įmonių vadovai, studentai, menininkai, mokslininkai. Manau, jie ir bus mūsų skaitytojai, dalis jų jau užsiprenumeravo žurnalą. Galbūt šie žmonės gauna skirtingas pajamas, tačiau juos vienija vienas bruožas - jie smalsūs, intelektualūs, kosmopolitai ir yra savo srities lyderiai. Jų poreikiai - tai būdinga daugeliui šiuolaikinių žmonių - yra eklektiški. Jie klausosi ir populiariosios, ir klasikinės muzikos, lanko teatrą, kiną ir parodas, nepraleidžia nė vienos progos pakeliauti, domisi vynu, automobiliais, mada ir menu, turi savo nuomonę ir jų neįmanoma apgauti, jiems neįmanoma įbrukti pigaus šlamšto.

Didžiojoje Britanijoje "Intelligent Life" skaito ir moterys, ir vyrai, tik pastarųjų šiek tiek daugiau. Vidutinis skaitytojų amžius - 40 metų. Žurnalo auditorija labai įvairi, galima spręsti pagal tai, kokius leidinius jie dar skaito. Tai ir "Wallpaper", ir "Vogue", ir "How To Spent It", ir "Conde Nast Traveller".

- Kas bus jūsų konkurentai Lietuvoje?

- Konkuruoti teks dėl kiekvieno skaitančio žmogaus. Labai džiaugčiausi, jei lietuviai kuo daugiau skaitytų ir mūsų žurnalą, ir kitus. "Intelligent Life" yra išskirtinis žurnalas - ir savo turiniu, ir kokybe, ir periodiškumu. Leidžiamas kas tris mėnesius, žurnalas tarsi apžvelgia visas ateinančio trijų mėnesių sezono temas - be įdomių straipsnių, pateikia ir tvarkaraštį, kas, kur ir kada įvyks įdomaus.

- Kuo skirsis angliška ir lietuviška žurnalo versijos?

- Pateiksime visus angliškoje žurnalo versijoje spausdinamus straipsnius, tačiau kiekviename žurnalo skyriuje turėsime ir lietuviškų temų. Lietuvos autorių rašiniai sudarys iki penktadalio žurnalo turinio.

- Redaktoriai pirmieji perskaito naują žurnalo numerį. Ar jau galite atskleisti, kokios temos nagrinėjamos pirmajame lietuviškame numeryje?

- Temų labai daug. Pagrindinė numerio tema apie žmones, kurie savimi rūpinasi lyg prekių ženklu. Straipsnyje pateikiamas gana ironiškas požiūris į įvaizdžio guru ir jų darbo metodus. Kita išsami tema - kur dingo eruditai? Ji apie tai, kad šiuolaikiniame pasaulyje labai daug protingų žmonių, tačiau visažinių liko tik vienas kitas. Išskirčiau vizualiai įspūdingiausią žurnalo rubriką "Fotopasakojimas". Pirmajame numeryje - fotoreportažas iš Lvovo operos ir baleto teatro užkulisių. Vienoje lietuviškų temų pasakojame, kaip ir kas kuria šriftus. Apie pirmuosius lietuviškus šriftus ir apie tai, kad užsienyje save gerbiančios kompanijos raštvedyboje naudoja specialiai joms sukurtus šriftus. Maketuoti atskirai|

Londone leidžiamas, bet visame pasaulyje skaitomas savaitraštis "The Economist" tarptautinės skaitytojų auditorijos yra vertinamas už įdomias įžvalgas, taiklias prognozes ir patikimumą.

Savaitraštis jau skaičiuoja 167 leidybos metus - 1843-iaisiais jį įkūrė skrybėlių gamintojas, ekonomistas ir liberalių pažiūrų politikas škotas Jamesas Wilsonas (1805-1860). Jis suformavo žurnalo - klasikinio liberalizmo idėjų gynėjo - vertybes, kurios iki šiol yra šio žurnalo pasaulėžiūros šerdis.

"The Economist" tiražas - daugiau nei 1,3 mln. egzempliorių kas savaitę, keturi penktadaliai jų pasiekia skaitytojus už Didžiosios Britanijos ribų, daugiau nei 200 šalių. Žurnalo interneto portalą per mėnesį aplanko daugiau nei 2 mln. lankytojų.

2005 metais "The Economist" rado dar vieną nišą ankštoje žiniasklaidos ir žurnalų rinkoje. Išleistas pirmasis "Intelligent Life" žurnalo numeris, skirtas tai pačiai solidžiai "The Economist" auditorijai, tačiau rašantis apie jos laisvalaikį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"