TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PASAULIS

Žurnalistai šnipinėjo įžymybes

2009 07 16 0:00
"The Guardian" žurnalistas N.Daviesas birželio 14 dieną pateikė Bendruomenių rūmų Kultūros, žiniasklaidos ir sporto komitetui įrodymų, susijusių su neteisėtu informacijos rinkimu.
AFP/Scanpix nuotrauka

Ruperto Murdocko žiniasklaidos imperiją krečia neteisėto šnipinėjimo skandalas. Britų bulvarinių laikraščių žurnalistai kaltinami mokėję privatiems detektyvams už įžymybių pokalbių telefonu pasiklausymą.

Britų laikraštis "The Guardian" teigia, kad R.Murdocko žiniasklaidos holdingas "News Corporation" išmokėjo milžiniškas kompensacijas nukentėjusiems dėl neteisėtų informacijos rinkimo metodų. Kompanija ir magnatas visa tai kategoriškai neigia.

Atremdama kaltinimus "News Corporation" vadovybė pareiškė, jog atliktas vidaus tyrimas neatskleidė jokių naujų neteisėtų telefonų pasiklausymo atvejų. Vienintelis epizodas, kai holdingui priklausančių leidinių žurnalistas buvo apkaltintas neteisėtu pasiklausymu, buvo susijęs su laikraščio "News of the World" žurnalistu, rašančiu apie karališkąją šeimą, Clive'u Goodmanu. 2007 metų sausį jis buvo pripažintas kaltu dėl sosto įpėdinio princo Charleso pokalbių pasiklausymo ir įkalintas 4 mėnesiams drauge su privačiu detektyvu Glennu Mulcaire'u. Leidinio vadovai tvirtino, kad C.Goodmanas veikė savarankiškai ir nieko apie tai nepranešė redakcijai. Policija nustatė, jog buvo pasiklausyta keli tūkstančiai karališkojo asmens privačių pokalbių.

"News Corporation" tvirtina niekada nepavedusi jai priklausančių leidinių redakcijoms ir žurnalistams organizuoti pasiklausymų ar tam pasitelkti trečius asmenis.

Tačiau laikraštis "The Guardian" šią savaitę pateikė naujų įrodymų apie neteisėtą informacijos rinkimą. Bendruomenių rūmų deputatams pateikti mažiausiai 3 nauji atvejai, kai R.Murdocko holdingas išmokėjo stambias sumas už tai, kad neiškiltų į viešumą faktai apie neteisėtus žurnalistų metodus šnipinėjant publikacijų herojus ir nebūtų pateikti ieškiniai. Bendra kompensacijų suma viršijo milijoną svarų sterlingų. Skandalai buvo susiję su bulvariniais laikraščiais "News of the World" ir "The Sun".

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PASAULIS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"