TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

„Emmy“ reikšmė blėsta

2016 09 16 6:00
"Emmy" apdovanojimų vedėjai ir Televizijos akademijos nariai jau išvyniojo raudonąjį kilimą sekmadienio ceremonijai Los Andžele. Reuters/Scanpix nuotraukos

Per 68-ąją „Emmy“ apdovanojimų ceremoniją sekmadienį bus pagerbti Amerikos televizijos geriausieji, o kanalai jau bombarduoja žiniasklaidą ir JAV televizijos akademijos narius pareiškimais apie savo šou.

Vis dėlto amerikiečių įpročius iš pagrindų keičia kabelinė televizija, transliacijos internetu ir užsakomųjų programų televizija (VOD), tad analitikai kelia klausimą, ar šie apdovanojimai tebeturi kultūrinį aspektą, kuriuo kadaise galėjo girtis.

Žiūrovams nelabai rūpi

„Tiesiog sukrečia, kokie nereikšmingi yra „Emmy“ apdovanojimai žiūrovų pasirinkimui, kurias laidas žiūrėti. Žmonėms tiesiog nerūpi tas renginys, – sakė Pietų Kalifornijos universiteto įžymybių atrankos reklamai ekspertas Jeetendras Sehdevas. – Šie apdovanojimai ir toliau praranda įtaką televizijos žiūrovams. Mažiau nei dešimtadalis amerikiečių linkę žiūrėti serialą todėl, kad jis pelnė „Emmy“.“

J. Sehdevas vadovavo dvejus metus trukusiam tyrimui, per kurį apklausta 2 tūkst. amerikiečių. 87 proc. respondentų teigė, jog „Emmy“ ne tokie reikšmingi kaip „Oskarai“, beveik trys ketvirtadaliai apklaustųjų sakė, kad „Emmy“ dalybos jų nejaudina. Pernai šių apdovanojimų teikimo ceremoniją stebėjo mažiausiai žiūrovų per visą istoriją – 11,9 mln., arba 4 mln. mažiau negu 2014 metais.

Regis, televizijos kanalai ir patys mažiau tiki „Emmy“ nominacijų galia kaipmat padidinti žiūrovų skaičių. Rugsėjį tradiciškai startuoja naujas pagrindinių serialų sezonas, bet transliacijos internetu ir kabelinės televizijos meta iššūkį jau pačiai minčiai, kad turėtų būti kokie nors sezonai.

Kitas klausimas dėl „Emmy“ – ar Televizijos akademijos nariai iš tiesų gali tvirtinti susipažinę su kritikų nuomone, kai dalija apdovanojimus. Anksčiau apžvalgininkai yra peikę Akademiją dėl nesugebėjimo pagauti sąmojo ir garsių draminių serialų ignoravimo.

Raudonojo kilimo boikotas

Dar viena grėsmė „Emmy“ apdovanojimų ceremonijai – dainininkės Miley Cyrus precedento neturintis pažadas „daugiau niekada nesirodyti ant raudonojo kilimo“. Ar sekmadienį sykiu su „Emmy“ prasidedant Holivudo apdovanojimų sezonui ir kitos garsenybės paseks jos pavyzdžiu? Šou versle toks drąsus pareiškimas gali sukelti pasekmių.

Pastaraisiais metais triukai žiniasklaidai ant raudonojo kilimo yra išprovokavę pirmo ryškumo žvaigždžių, tokių kaip Julianne Moore, Reese Witherspoon ir Jennifer Aniston, priešišką reakciją. Praėjusį apdovanojimų sezoną jos nusprendė nedemonstruoti nepriekaištingu manikiūru ir įspūdingais papuošalais dekoruotų rankų garsenybių pasaulio naujienų portalo E! „manikiūro kamerai“. Jaunesnės aktorės – Jena Malone ir Elizabeth Moss – viešai išjuokė tą rankučių paradą.

Miley Cyrus buvo 2015 metų MTV Videomuzikos apdovanojimų vedėja, o dabar grasina nebesirodyti ant raudonojo kilimo.

„Emmy“ ceremonijos vedėjas Jimmy Kimmelas, trečiadienio rytą iškilmingai patiesęs raudonąjį kilimą prie teatro „Microsoft Theater“, pareiškė, kad jam tai mažai rūpi. Jis bus savo persirengimo kambaryje ir iš viršaus spoksos į žmones ant raudonojo kilimo.

Naujausiame žurnalo „Elle“ numeryje cituojama M. Cyrus: „Kodėl tada, kai žmonės badauja, aš esu ant raudonojo kilimo? Nes esu „svarbi“? Nes esu „garsi“? Tai lyg parodija.“

Tačiau pramogų verslo specialistai mano, kad žvaigždės, atsisakančios raudonojo kilimo, praranda šlovę ir sėkmę, dėl tokio sprendimo gali netekti vaidmenų bei sutarčių, nes tai – darbo dalis: būti rampos šviesoje, paskalų skiltyse ir paparacų akiratyje.

Per pastaruosius devynis dešimtmečius raudonojo kilimo ceremonija iš elegantiško įėjimo į Holivudo premjeras virto viešumą generuojančiu verslu. Įžymybės turi pozuoti prie logotipų, ir joms už tai gerai sumokama.

Nors daug garsių žmonių patys sprendžia, kada pasirodys, kaip atrodys ir su kuo kalbėsis, negirdėta, kad kokia nors žvaigždė viešai paskelbtų visišką šios seniai nusistovėjusios tradicijos boikotą. Be to, paprastai tai būna ir sutarties dalis.

23 metų M. Cyrus pozicija gali būti ir jos prekės ženklo kūrimo dalis. Mat penkerius metus ši atlikėja visomis išgalėmis stengiasi atsikratyti filmų vaikams ir jaunimui „Hana Montana“ pagrindinės veikėjos reputacijos ir kurti iš esmės kitokį, padūkusios merginos, įvaizdį.

AFP, BNS, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"