TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

10 patarimų, kaip išvengti papildomų šventinių kilogramų

2012 12 26 0:00
rantsnrascals.com nuotr.

Didelis galvos skausmas kiekvienų metų pabaigoje - kaip priaugti kuo mažiau kilogramų. Kai aplink tiek pagundų - Kūčių vakarienė su 12 patiekalų, sotūs Kalėdų pietūs pas vienus ar kitus giminaičius ir ištisa Naujųjų naktis su įvairiais skanėstais, tai yra ne pati lengviausia užduotis.

Tinklalapis huffingtonpost.co.uk siūlo 10 patarimų, ką daryti ir ko nedaryti, kad šventinė maisto fiesta baigtųsi maloniais rezultatais. Jie pravers ir kitąmet - kiekviena proga, kai gresia vakarėlis su draugais ar puota su giminaičiais.

Saugokitės skystų kalorijų

Metų pabaigoje gresia didžiausias skystų kalorijų potvynis. Nesvarbu, ar gurkštelsite likerio "Baileys" (šioms kalorijoms sudeginti prireiks 45 minutes trunkančio bučinio), ar skanausite šventinės kavos su pagardais (po vieno didelio puodo pagerintos latte turėsite 1,5 val. dūkti skambant "Last Christmas").

Susigalvokite gerą motyvą

Kiekvienam reikia gero motyvuojančio tikslo. Nesvarbu, ar pritrenkiantis pasirodymas vakarėlyje, ar siaurutėliai džinsai, - visa tai padeda tinkamai nusiteikti. Nuolat prisiminkite savo tikslą per šventinę fiestą ir galbūt dar vieno sūrio gabalėlio nebesinorės.

Užkąskite prieš eidami linksmintis

Mažai kalorijų, bet daug skaidulų turintis užkandis, pavyzdžiui, dubenėlis sriubos pamalonins skrandį. Kadangi nesijausite alkani, vėliau neprisikimšite kaloringų, riebių, mažai naudos organizmui duodančių patiekalų.

Atsargiai su švediško stalo užkandžiais

Ne visi užkandžiai yra vienodi. Sauja tortiljos traškučių ir kelios alyvuogės dienos kalorijų normos neviršys, užtat tokių sočių užkandžių, kaip kepti pyragėliai su mėsa ir sūriu, reikėtų vengti lyg maro.

Skirkite 15 minučių aktyviai veiklai

Įsijunkite bent 15 minučių DVD su aerobikos pratimais; išeikite 20 minučių pasivaikščioti ar pabėgioti, kad sudegintumėte iš pyragaičio gautas kalorijas, arba pakvieskite visą šeimą aktyviam žaidimui.

Išpirkite nuodėmes

Kalbant apie nuodėmių išpirkimą, Kūčios, Kalėdos ir Naujųjų sutikimas turėtų būti jūsų Didžioji Trejybė. Po šių švenčių stenkitės atitaisyti klaidas: vietos mėsos gabaliuko suvalgykite apelsiną, o čederį pakeiskite neriebiu sūriu.

Pasitelkite analogijas

Bus lengviau, jei valgį mintyse paversite į pratimus. Valandos pasivaikščiojimas sudegins maždaug trečdalį Kalėdų pietų, o pačiuožinėjimas su šeima - pusantros saujos šokoladinių saldainių.

Prisiminkite savo favoritus

Kai sukatės šokių aikštelėje, svarbu, kokia muzika skamba. Gal jums kur kas maloniau lieti prakaitą "Slade", o ne Franko Sinatros kūrinių ritmu?

Netapkite statistika

Vienas žmogus per Kalėdas priauga vidutiniškai po 4,5 kg. Tiek svorio prideda papildomi 24,5 tūkst. kalorijų, kurių organizmas nesugeba sparčiai sudeginti. Jei prisiminsite šiuos skaičius, galbūt kitaip įvertinsite nesibaigiančią maisto fiestą.

Turėkite planą sausio 1-ajai

Pradėdami naujus metus turėkite sureguliuotos mitybos ir treniruočių planą. Pavyzdžiui, galite susirasti kompanioną sporto klubui, kuris bus didesnė paskata naudotis abonementu, užsirašyti į labdaros bėgimą (kartu galėsite užsidėti pliusiuką gerų darbų skyrelyje), o galbūt pradėti laikytis dietos (svarbu, kad neatsisakytumėte nė vienos iš būtinų produktų grupių, o jūsų dienos kalorijų norma siektų bent 1000).

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"