TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
PRIE KAVOS

Didis nusivylimas

2016 02 05 6:00
Unikalus "KitKat" vaflių ir šokolado derinys buvo... be vaflių.  Reuters/Scanpix nuotrauka

Viena Didžiosios Britanijos studentė pareikalavo, kad kompanija „Nestle“ iki gyvenimo galvos aprūpintų ją šokoladu.

20 metų Saima Ahmad nusipirko aštuonias pakuotes šokoladinių batonėlių „KitKat“, bet nė viename neaptiko vaflių. Londono karališkojo koledžo Juridinio fakulteto studentė pernai gruodį už brokuotus batonėlius sumokėjo 2 svarus sterlingų. Mergina piktinosi, kad „Nestle“ reklamuoja „KitKat“ unikalumą, išskirtinį vaflių ir šokolado derinį, kurį ji taip mėgsta, bet nieko panašaus negavo.

Studentė išsiuntė laišką kompanijai ir tikisi sulaukti jos atsiprašymo bei pažado daugiau dėmesio skirti savo produkcijos kokybei. Saima sakė praradusi tikėjimą „Nestle“, patyrusi finansinę ir moralinę žalą, todėl pareikalavo, kad bendrovė visą gyvenimą nemokamai aprūpintų ją „KitKat“ batonėliais – esą tai garantuotų jų kokybės kontrolę.

„Nestle“ yra didžiausia pasaulyje maisto produktų kompanija. Jai priklauso tokie prekės ženklai kaip „Nespresso“, „Nescafe“, „KitKat“, „Nesquik“, „Vittel“, „Maggi“.

„The Daily Mail“, LŽ

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
PRIE KAVOS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"